مسایل مسکن مهر در استان سمنان به سرعت تعیین تکلیف شود

استاندار سمنان گفت: پرونده پروژه‌های مسکن مهر که در برخی شهرستان‌ها دارای مسایلی است، هرچه زودتر تعیین تکلیف و نهایی شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

مسایل مسکن مهر در استان سمنان به سرعت تعیین تکلیف شود

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در استانداری افزود: پرونده مسکن‌مهر در برخی از شهرستان های استان همچنان باز است و باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

وی افزود: تعیین تکلیف واحد های مسکن مهر نسبت به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اولویت قرار دارد و در شهرستان هایی که مسکن وجود دارد و متقاضی وجود ندارد، اصراری بر اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیست و توجیه ندارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در اجرای طرح اقدام‌ ملی مسکن شهرهای با جمعیت متقاضی بالا و کانون های جمعیتی در استان در اولویت قرار داشته باشند، گفت: برنامه زمانبندی مناسب و منظم به منظور اجرای این طرح در شهرهایی که با کمبود مسکن و تقاضای بالای متقاضیان همراه است تدوین شود و استقبال نکردن از این طرح در مناطق مختلف استان و روند کند طرح مورد آسیب شناسی جامع و دقیق قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بحث تخصیص زمین، نحوه واگذاری و مشارکت دستگاه های اجرایی در پروژه و سایر عوامل دخیل، می تواند در استقبال نشدن از این طرح از سوی متقاضیان تاثیرگذار باشد که نیاز به آسیب شناسی و اقدام موثر دارد.

استاندار سمنان اظهار داشت: بی توجهی به کانون جمعیتی و میزان تقاضای گروه های هدف و فقط ساخت بی‌رویه مسکن، باعث گسترش شهر و مشکلاتی در تامین زیرساخت، امکانات اولیه و دسترسی مطلوب برای صاحبان خانه ها خواهد شد و مشکلات جدی بعدی را به همراه دارد که باید از این مساله جلوگیری شود.

در طرح اقدام ملی تامین مسکن،یکهزار و ۱۶۷ واحد ویژه شهرستان‌های شاهرود و میامی و سه هزار و ۶۷۲ واحد برای دیگر نقاط استان سمنان سهمیه درنظرگرفته شد.

مسایل مسکن مهر در استان سمنان به سرعت تعیین تکلیف شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات