پرداخت وام 200 میلیونی مسکن از هفته بعد / 212 هزار واحد درحال ساخت است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی از هفته بعد آغاز می شود، گفت: هم اکنون 212 هزار و 307 واحد مسکن روستایی و شهری در حال ساخت است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

پرداخت وام 200 میلیونی مسکن از هفته بعد / 212 هزار واحد درحال ساخت است

اکبر نیکزاد عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رئیس جمهور یکی از قول هایی که به مردم داده بودند این بود که سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود، اظهار داشت: از این تعداد ‬ 200 هزار واحد در روستاها و 800 هزار واحد در شهرها باید ساخته شود.

وی‬ با بیان اینکه بر اساس تقسیم‬ بندی کاری که انجام شده بود، علاوه بر ساخت 200 هزار واحد مسکونی در روستاها، بنیاد مسکن‬ می بایست 200 هزار واحد هم در شهرها ساخت و ساز کند، تصریح کرد: بنابراین از یک میلیون واحد مسکن که سالانه باید ساخته شود، ساخت 400 هزار واحد برعهده بنیاد مسکن است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هم اکنون 157 هزار و 699 واحد مسکن در روستاها و 54 هزار و 338 واحد مسکن در شهرها در حال ساخت داریم، افزود: ‬جمعاً 212 هزار و 307 واحد مسکن هم اکنون در حال ساخت داریم.

نیکزاد یادآور شد: در دو ماه پایانی سال قطعاً تلاش می کنیم عملیات اجرایی مانده 400 هزار واحد مسکن را شروع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ستادهای بازسازی بنیاد مسکن در 10 نقطه از کشور فعال است که 6 نقطه به لحاظ زلزله و 4 نقطه به لحاظ سیل آسیب دیده است، اظهار داشت: بنیاد مسکن با تمام امکانات، ماشین آلات، نیروی انسانی و همکاران و شرکت های زیرمجموعه، فعال‬ است تا با استفاده‬ از‬ وام و اعتبارات بلاعوض منازل‬ مردم‬ بازسازی شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه مسکن روستایی مصوبه ای به تأیید رئیس جمهور رسید و ابلاغ شد، مبنی بر اینکه وام مسکن روستایی 200 میلیون با سود 5 درصد و ضمانت زنجیره ای سه نفره و بازپرداخت 20 ساله اعطا شود که اقساط آن نیز یک میلیون و 400 هزار تومان است، گفت: این ابلاغیه دو هفته ای است که روی میز بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه است.

نیکزاد ادامه داد: براساس ‬هماهنگی که با ریاست بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد، فکر می کنم از اول هفته بعد ابلاغیه پرداخت تسهیلات 200 میلیونی مسکن روستایی به بانک های عامل سراسر کشور ابلاغ شود ‬و مردم روستایی بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند.

پرداخت وام 200 میلیونی مسکن از هفته بعد / 212 هزار واحد درحال ساخت است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات