قرارگاه حقوقی نهضت ملی ساخت مسکن تشکیل می شود

قرارگاه حقوقی نهضت ملی ساخت مسکن برای تسریع در اجرایی کردن قانون جهش تولید مسکن به دستور وزیر راه، مسکن و شهرسازی تشکیل می شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

قرارگاه حقوقی نهضت ملی ساخت مسکن تشکیل می شود

چهارمین نشست شورای مدیران و کارشناسان حقوقی وزارت راه و شهرسازی بصورت حضوری و آنلاین «ویدئو کنفرانس» با حضور اقبال شاکری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون عمران و معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت حقوقی ریاست جمهوری به منظور بررسی و احصای موانع پیش روی نهضت تولید مسکن تشکیل شد.

در این نشست که مدیران حقوقی سازمان های تابعه و کارشناسان حقوقی سراسر کشور بصورت مجازی شرکت داشتند، بررسی پیشگیرانه مسائل و مشکلات برای ساخت مسکن مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی درباره این نشست گفت: در این نشست، تشکیل قرارگاه حقوقی نهضت ملی تولید مسکن، نقش آفرینی محوری مرکز تحقیقات و مطالعات مسکن، لزوم پیگیری مجدانه و جهادی در مباحث حقوقی و رفع موانع حقوقی پیش روی نهضت ملی مسکن، تسهیل گری و احصای آئین نامه ها و کمک به انعقاد قرارداد ها و تفاهم نامه های حقوقی سایر دستگاه ها متناسب با جهش تولید تولید مسکن و استفاده از فن آوریهای نوین اطلاعاتی به منظور ایجاد سامانه های متمرکز و برخط مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

سید فرزاد نجات نیا با تاکید برتعامل مجلس انقلابی و دولت مردمی بر تداوم این نشست ها تاکید کرد و گفت:عزم جدی دولت در نهضت ملی مسکن به عنوان مهترین نیاز، نشاط و امید به آینده را در نسل جوان زنده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه احکام بر زمین مانده را باید به فرصت و بسترساز آبادانی میهن تبدیل کنیم، گفت: ترکیب تجربه و خردمندی راهگشای توسعه قانون جهش تولید مسکن است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون گام دوم انقلاب، در بخش مسکن گام های استواری برمی داریم.

قرارگاه حقوقی نهضت ملی ساخت مسکن تشکیل می شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات