احداث اسکلت بیش از 400 واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده اندیکا

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: براساس گزارش استاندار و بنیاد مسکن خوزستان، تا کنون بالغ بر 400 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله در اندیکا به مرحله اسکلت بندی رسیده اند.

زمان مطالعه 1 دقیقه

احداث اسکلت بیش از 400 واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده اندیکا

سید صولت مرتضوی امروز (12 دی ماه) در حاشیه بازدید از منازل آسیب دیده از زلزله در روستای سرشط بخش چلو اندیکا، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور در این منطقه از شهرستان اندیکا، دستاوردها و خیرات فراوانی به همراه داشت؛ آقای رییسی در خصوص بحث بازسازی منازل و جایگاه های نگهداری دام که از زلزله آسیب دیدند، دستور داد که بازسازی این مکان ها به سرعت تکمیل شود.

وی افزود: براساس گزارشاتی که استاندار خوزستان و بنیاد مسکن خوزستان اعلام کرده اند، تا کنون بالغ بر 400 واحد مسکونی به مرحله اسکلت بندی رسیده اند.

معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص زیرساخت های این منطقه گفت: در راستای احداث جاده اندیکا به سرشط و برق رسانی به تعدادی از روستاها اقدامات مناسب انجام شده است. کارگاه در جاده اندیکا به سرشط فعال است و در آینده نزدیک نیز آسفالت خواهد شد.

مرتضوی تصریح کرد: متاسفانه در این روستا که یکی از بزرگترین روستاهای آسیب دیده است، علی رغم اینکه مصالح ساختمانی و اسکلت واحدها آماده است به خاطر اختلافات ملکی، اقدامات بازسازی به مرحله اجرا نرسیده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: مقرر شده از فردا، با حضور امام جمعه، فرماندار، ریش سفیدان و بزرگان این منطقه، شرایط آشتی بین این مردم فراهم شود تا این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: آقای نیکزاد نیز دستور آغاز ساخت و ساز را داده اند و امیدوار هستیم تا پایان سال، شاهد نجات مردم از این وضعیت باشیم.

مرتضوی گفت: این موضوع زیبنده ما و مردم نیست؛ پول و مصالح ساختمانی آماده اند در حالی که اختلافاتی کوچک وجود دارد و امیدوار هستیم که این اختلافات برطرف شوند.

احداث اسکلت بیش از 400 واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده اندیکا

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات