جزئیات تسهیلات نهضت ملی مسکن / قسط وام ساخت مسکن روستایی چقدر است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید ویژه رئیس‌جمهور در حوزه ساخت مسکن روستایی، گفت: اقساط وام ساخت مسکن روستایی نهضت ملی مسکن در ماه حدود 1.4 میلیون تومان برآورد می‌شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

جزئیات تسهیلات نهضت ملی مسکن / قسط وام ساخت مسکن روستایی چقدر است

اکبر نیکزاد با اشاره به ابهامات مطرح شده پیرامون اقساط بازگشتی تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهارداشت: با عنایت رئیس جمهور در شورای عالی مسکن مصوب شد، تسهیلات ساخت مسکن روستایی در قالب نهضت ملی مسکن برابر 200 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 20 ساله و سود 5 درصد در نظر گرفته شده که ضمانت سفته زنجیره‌ای 3 نفره را نیاز دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی به رقم اقساط ماهانه بازپرداخت تسهیلات مسکن گفت: رقم اقساط بازگشتی وام ساخت مسکن روستایی با مشخصات ذکر شده در ماه حدود 1.4 میلیون تومان برآورد می‌شود.

تسهیلات ساخت مسکن روستایی در روزهای آینده به نظام بانکی ابلاغ می‌شود

وی افزود: شورای عالی مسکن به ریاست آقای رئیسی این تسهیلات را تصویب کرده و در روزهای آتی با همکاری سازمان برنامه و بودجه مقدمات اداری ابلاغ این تسیهلات به نظام بانکی مهیا می‌شود.

نیکزاد در توضیح اینکه بانک مرکزی تسهیلات مسکن روستایی را با رقم 250 میلیون تومان و نرخ سود 18 درصد در نظر گرفته بود، گفت: در شورای عالی مسکن مصوب شد، تسهیلات ساخت مسکن روستایی 200 میلیون تومان با سود 5 درصد محاسبه شود و ابلاغیه بانک مرکزی در این شورا مورد تایید قرار نگرفت.

این مقام مسئول در پایان گفت: روستاییان فاقد مسکن توجهی به شایعات پیرامون تسهیلات نداشته باشند، زیرا رئیس جمهور در شورای عالی مسکن با توجه ویژه، ساخت مسکن روستایی را پیگیری می‌کند.

جزئیات تسهیلات نهضت ملی مسکن / قسط وام ساخت مسکن روستایی چقدر است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات