مشکلی برای تامین 6 میلیون تن فولاد پروژه نهضت ملی مسکن نداریم

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به کاهش تولید حدود 15 درصدی فولاد، گفت: مشکلی برای تامین فولاد پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور نداریم.

زمان مطالعه 1 دقیقه

مشکلی برای تامین 6 میلیون تن فولاد پروژه نهضت ملی مسکن نداریم

بهادر احرامیان درخصوص جدیدترین وضعیت تولید فولاد در کشور، اظهار کرد: از نظر کاهش تولید آنچه که تا الان اتفاق افتاده مربوط به تابستان امسال (2 ماه) و قطعی برق بود که توقف -تولید- داشتیم.

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای امسال تا امروز این میزان کاهش 10 تا 15 درصد بوده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در ماه‌های پایانی سال که احتمالا برای گاز مورد نیاز کارخانه‌های تولید فولاد هم اتفاقاتی می‌افتد، باعث می‌شود نتوانیم افت تولید را جبران کنیم و شاید هم منجر به کاهش تولید فولاد بیشتر شود.

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به برنامه دولت برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن، گفت: ولی درباره ساخت مسکن و برنامه دولت سیزدهم هیچ مشکلی برای تأمین فولاد نداریم.

احرامیان با یادآوری این‌که تولید کنونی فولاد در کشور 2 برابر نیاز داخلی است و مشکل خاصی برای تأمین نیاز قانون جهش تولید مسکن نداریم، تصریح کرد: در زمان حاضر صادرات فولاد کشور 10 تا 12 میلیون تن است که این میزان مازاد بر مصرف داخلی است و تقاضایی برای آن وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که تولید یک میلیون مسکن حدود 6 میلیون تن فولاد نیاز دارد، تاکید کرد: در صورتیکه تقاضای داخلی برای فولاد داشته باشیم به سادگی می‌توانیم فولاد تولیدی را به سمت نیاز داخلی هدایت کنیم.

مشکلی برای تامین 6 میلیون تن فولاد پروژه نهضت ملی مسکن نداریم

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات