اولویت پرداخت 167 میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 167 میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران در احداث محور اردبیل به مشگین و مشگین به پارس‌آباد است که تلاش می‌کنیم بخشی از آن را پرداخت کنیم.

زمان مطالعه 2 دقیقه

اولویت پرداخت 167 میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران اردبیل

محبوب حیدری اظهار کرد: پروژه پارس‌آباد به مشگین‌شهر یکی از پروژه‌های مهم و شریانی استان است که نیاز ارتباطی شمال استان را مهیا می‌کند.

وی تصریح کرد: این پروژه به طول 60 کیلومتر از سال گذشته و با تلاش پیمانکاران در قطعه اول و دوم در حال اجراست که امیدواریم به سرعت شاهد بهره‌برداری و به زیر بار ترافیک رفتن این مسیر 4 خطه شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قطعه اول این پروژه مسیر پارس‌آباد به سه راهی سربند را شامل می‌شود و قطعه دوم نیز در ادامه مسیر از سه راه سربند تا بران در محدوده اجرا و احداث قرار دارد.

حیدری افزود: در قالب 4 قرارداد، 3 پیمانکار در این پروژه فعال است که 150 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری نیز در این مسیر شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی مطالبه پیمانکاران این مسیر را 90 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا آخر سال بخشی از مطالبات پیمانکاران از طریق منابع ملی پرداخت شده تا پیمانکار با قدرت و سرعت بیشتر کار اجرایی را در این مسیر ادامه دهد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پروژه مهم دیگری که در این مسیر تردد ایمنی را برای ساکنان پارس‌آباد به وجود می‌آورد، اردبیل به مشگین‌شهر است که در این محور ارتباطی نیز 45 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی و آسفالت‌ریزی فعال است.

وی اضافه کرد: این مسیر توسط قرارگاه خاتم الانبیاء و مؤسسه عاشورا در حال تکمیل است که 77 میلیارد تومان نیز طلب پیمانکاران در این مسیر ارتباطی است.

حیدری با قدردانی از پیگیری استاندار اردبیل برای تأمین منابع مورد نیاز با هدف تکمیل این مسیرها و محورهای ارتباطی بیان کرد: استاندار اردبیل به همراه معاون عمرانی از بخش‌های اجرایی این پروژه بازدید کرده و در جریان روند کار قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: قرار شد با تأمین و تخصیص اعتبارات بخشی از مطالبات پیمانکاران از طریق منابع ملی تأمین و پرداخت شده تا پروژه‌های راهسازی با سرعت بیشتری به همت پیمانکاران به مرحله اتمام برسد.

اولویت پرداخت 167 میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران اردبیل

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات