بهره‌برداری از 143 مسکن زلزله‌زده خراسان شمالی آغاز شد

بهره‌برداری از 143 واحد مسکونی زلزله‌زده خراسان شمالی در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان این استان روز یکشنبه با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد. 

زمان مطالعه 2 دقیقه

بهره‌برداری از 143 مسکن زلزله‌زده خراسان شمالی آغاز شد

بازسازی این تعداد واحد مسکونی در روستاهای زلزله زده اواخر اردیبهشت ماه امسال خراسان شمالی در اولویت قرار گرفته بود.

همچنین با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 800 قلم لوازم ضروری که با همت بنیاد مستضعفان تامین شده بود، میان زلزله زدگان استان توزیع شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این آیین از پیگیری برای تصویب تسهیلات متمم برای زلزله زدگان خراسان شمالی خبر داد و گفت: تسهیلات متمم برای زلزله زدگان جامانده از دریافت این کمک ها پیگیری می شود و درخواست های انجام شده در این زمینه به مسوولان منعکس می شود.

اکبر نیکزاد اظهار داشت: حدود 500 واحد مسکونی زلزله زده استان از دریافت تسهیلات بازسازی از قلم افتاده، البته این طبیعی است زیرا در ابتدا، برخی واحدهای خسارت دیده تعمیری تشخیص داده شده بود اما بعد مشخص شد باید مشمول دریافت وام برای بازسازی قرار گیرند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با تلاش های استاندار و مدیران در استان اقدامات بسیار ارزشمندی برای بازسازی مناطق زلزله زده انجام شده است.

وی افزود: مردم خسارت دیده از زلزله اطمینان داشته باشند که تا ساخت آخرین واحد خسارت دیده در کنار مردم هستیم.

وی با اشاره به برخی انتقادها از حضور نیافتن مسوولان کشوری در مناطق زلزله زده خراسان شمالی گفت: هرچند مسوولان به علت برخی مشغله ها نتوانسته اند در ای مناطق حضور یابند اما مردم بدانند برای بازسازی مناطق زلزله زده، در کنارشان هستیم.

نیکزاد افزود: خوشبختانه بانک ها همکاری خوبی برای سرعت دادن به بازسازی مناطق زلزله زده داشتند و استقرار بانک ها در این مناطق سبب سرعت دادن به کار تشکیل پرونده ها و رسیدگی به آن شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سرعت دادن به زمان بهره برداری از واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله، دغدغه مردم است.

بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، زلزله بهار امسال به یکهزار و 302 واحد مسکونی در روستاها و شهرهای سه شهرستان گرمه، جاجرم و مانه و سملقان خسارت وارد کرد.

به گزارش ایرنا در این آیین از تلاش برخی مسوولان استان برای بازسازی مناطق زلزله زده خراسان شمالی قدردانی شد.

بهره‌برداری از 143 مسکن زلزله‌زده خراسان شمالی آغاز شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات