بهای زمین در قیمت تمام شده مسکن ملی دخیل نیست

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قیمت زمین در احداث مسکن طرح جهش تولید تأثیرگذار نیست.

زمان مطالعه 2 دقیقه

بهای زمین در قیمت تمام شده مسکن ملی دخیل نیست

محبوب حیدری عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن در اردبیل اظهار کرد: در طرح جهش تولید مسکن زمین به صورت رایگان تأمین و در اختیار اجرای این طرح قرار می‌گیرد و به هیچ وجه قیمت آن در مسکن تحویل شده به متقاضیان محاسبه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: تا 28 آبان ماه متقاضیان مسکن فرصت ثبت‌نام در سامانه ثمن را برای بهره‌مندی از مزایای طرح جهش تولید مسکن دارند ولی امکان تمدید این مهلت وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: افرادی که در خانه‌های سازمانی ادارات و سازمان‌ها مستقر هستند، با ارائه مدرک می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کرده و از مزایای طرح جهش تولید مسکن استفاده کنند.

حیدری افزود: اگر در این زمینه و ارائه مدرک مشکلی وجود داشته باشد، اداره کل راه و شهرسازی استان آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مناسب و مطلوب به ساکنان خانه‌های سازمانی است تا در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: افرادی که در سایر شهرها ساکن هستند با ارائه 5 سال اجاره‌نامه و تمدید آن می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

حیدری اضافه کرد: افرادی که ساکن شهری هستند که به دلایل مختلف از آنجا به شهرهای دیگر منتقل شده‌اند، می‌توانند در شهر سکونت اولیه خود ثبت‌نام را انجام داده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با رد شایعه محاسبه هزینه زمین در قیمت تمام شده مسکن طرح جهش تولید بیان کرد: به هیچ وجه در استان اردبیل هزینه‌ای برای زمین از متقاضیان دریافت نخواهد شد هر چند که در برخی از استان‌ها قیمت زمین در نرخ تمام شده مسکن محاسبه می‌شود.

حیدری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما ریالی برای زمین از متقاضیان دریافت نمی‌کنیم و تاکنون تأمین زمین هم در طرح اقدام ملی مسکن و هم جهش تولید به صورت رایگان بوده و از این به بعد نیز مشکلی در تأمین زمین وجود ندارد.

وی به افزایش پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌های عامل تصریح کرد: 150 میلیون تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به 350 میلیون تومان در شهر اردبیل و 250 میلیون تومان در شهرهای دیگر و روستاها افزایش یافته که با ابلاغ این رقم امیدواریم متقاضیان به موقع صاحب مسکن شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هموطنان نباید به شایعات منتشر شده در مورد طرح جهش تولید مسکن توجه کنند بلکه از طریق سایت اداره کل راه و شهرسازی استان می‌توانند آخرین اطلاعات را دریافت کرده و در جریان روند کار قرار گیرند.

بهای زمین در قیمت تمام شده مسکن ملی دخیل نیست

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات