نگرانی انبوه‌سازان داخلی از حضور سازندگان خارجی در طرح ملی مسکن

جمعی از انبوه‌سازان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از نگرانی خود پیرامون استفاده از شرکت‌ها و سازندگان خارجی برای تحقق نهضت ملی مسکن خبر دادند.

زمان مطالعه 2 دقیقه

نگرانی انبوه‌سازان داخلی از حضور سازندگان خارجی در طرح ملی مسکن

انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران در نامه‌ای به رئیس جمهور، آمادگی خود به منظور ساخت 1 میلیون واحد مسکونی در سال را اعلام کردند.

در بخشی از این نامه آماده‌ است، انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران به همراه همکاران صنفی خود در سراسر کشور ضمن اعلام آمادگی خود برای همراهی و حمایت از سیاست‌های دولت سیزدهم، در بخش مسکن به ویژه اعلام توانمندی برای تحقق مفاد اهداف قانون جهش تولید و تامین مسکن در بازه زمانی پیش‌بینی شده نگرانی خود را از بابت بعضی دیدگاه‌ها و نظرات مطروحه در روزهای اخیر مبنی بر استفاده از شرکت‌ها و سازندگان خارجی برای تحقق برنامه اجرایی دولت در بخش تولید و عرضه مسکن اعلام نموده و از محضر جنابعالی‌ درخواست می‌نماییم، با دستور خاص و ویژه به وزارت راه و شهرسازی در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری، اعتقاد راسخ حضرت‌عالی به توان و تولید داخلی به نگرانی‌های تلاشگران خط مقدم تولید و ساحت مسکن در این ارتباط پایان بخشید.

توان ساخت 4 میلیون مسکن در کشور وجود دارد

در بخش دیگری از این نامه، نیز آمده است، در حال حاضر علیرغم همه مشکلات حادث شده برای کشور ناشی از دسیسه‌ها و و تلاش‌های دشمنان خارجی و معاندین انقلاب و در سایه بعضی ضعف‌ها و سوءمدیریت‌های داخلی خوشبختانه کشور در بخش تولید مصالح ساختمانی، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین ساخت و ساز، نیروی مهندسی توانمند و قابل در بخش مهندسی و طراحی و نیروهای ماهر و نیمه ماهر و تجهیزات لازم و کافی متکی به ظرفیت‌های داخلی مورد نیاز بخش تولید ساختمان در قالب صدها شرکت وطن دوست توانمند از خیلی کشورهای دیگر در حال توسعه سرآمد هستیم و به جرات می‌توان گفت توان تولید مصالح اصلی مورد نیاز و طراحی و ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در طول دوره دولت سیزدهم در داخل کشور موجود و قابل دسترس می باشد.

لازم به تاکید است، پیش از اخباری در ارتباط با قرداد وزارت راه و شهرسازی با یک شرکت انبوه‌ساز ترکیه‌ای با کارنامه نامطلوب در این حوزه منتشر شده بود.



دانلود
نامه انجمن انبوه سازان به رئیس جمهور

متن کامل نامه انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران به رئیس جمهور درباره حضور شرکت های خارجی در طرح نهضت ملی مسکن

2.38 مگابایت

نگرانی انبوه‌سازان داخلی از حضور سازندگان خارجی در طرح ملی مسکن

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات