اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای بخشی از ساخت راه‌های اندیکا

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بنیاد مستضعفان ابراز آمادگی کرده که بخشی از ساخت راه‌ها را در این مناطق انجام دهد تا شاهد بهبود وضعیت راه‌های دسترسی به روستاهای اندیکا به ویژه در مناطق زلزله‌زده باشیم.

زمان مطالعه 1 دقیقه

اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای بخشی از ساخت راه‌های اندیکا

فاضل عبیات امروز، 9 آبان ماه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله‌زده اندیکا در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: فصل بارش‌ها در اندیکا آغاز شده و در حال نزدیک شدن به فصل سرما هستیم و مردم در آستانه مواجه شدن با مشکلاتی در این زمینه هستند.

وی افزود: اسکان موقت برای اهالی باید مورد برنامه‌ریزی و اجرای سریع قرار بگیرد. در این زمینه وعده می‌دهیم تا امکانات مورد نیاز به فراخور خواست خود مردم در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ساخت حدود یک هزار واحد و تعمیر 1950 واحد در مناطق زلزله‌زده زمانبر است و در کوتاه مدت امکان تحقق این حجم از ساخت و ساز وجود ندارد.

عبیات عنوان کرد: براساس صحبت‌های انجام‌شده قرار است در مناطق صعب العبور با سازه‌های سبک در مدتی حدود یک ماه خانه‌هایی اجرایی شود.

وی ادامه داد: با تفاهم‌نامه‌های انجام‌شده قرار است تا با همکاری بسیج سازندگی 600 جایگاه دام، برای جایگاه‌های تخریبی دام‌ها در مناطق زلزله‌زده اندیکا ساخته و امیدواریم این کار به سرعت اجرایی شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در این زمینه 20 گروه جهادی با بسیج سازندگی همکاری خواهند کرد تا هرچه سریعتر بتوانیم این جایگاه‌های دام را احداث کنیم.

عبیات ادامه داد: همچنین بنیاد مستضعفان ابراز آمادگی کرده که بخشی از ساخت راه‌ها را در این مناطق انجام دهد تا شاهد بهبود وضعیت راه‌های دسترسی به روستاهای اندیکا به ویژه در مناطق زلزله‌زده باشیم.

اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای بخشی از ساخت راه‌های اندیکا

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات