رفع مشکل زمین برای مسکن جوانان بومی روستاها یک ضرورت است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مشکل جوانان بومی روستاها برای تأمین زمین مورد نیاز ساخت مسکن با حفظ حساسیت‌های تغییر کاربری باید برطرف شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

رفع مشکل زمین برای مسکن جوانان بومی روستاها یک ضرورت است

اکبر نیکزاد روز چهارشنبه در سفر از پیش اعلام نشده به بابل برای بازدید از طرح‌های هادی بخش مرکزی این شهرستان در منطقه بیشه‌سر اظهار کرد: امروز یکی از مشکلات مهم جوانان بومی برای ماندن در روستاها مشکل تأمین زمین برای ساخت مسکن است که با انجام هماهنگی های لازم این زمینه مشکل باید برطرف شود.

وی افزود: همه ما با تغییر کاربری بی‌ضابطه مخالف هستیم، اما امروز شاهدیم این مساله برای جوانان بومی آزاردهنده شده است.

نیکزاد تصریح کرد: جوان بومی روستا علاقه مند است در روستای خودش به کار و تولید مشغول باشد ، پس لازم است مورد حمایت قرار بگیرد و مشکل کاربری زمین آنها برای ساخت مسکن برطرف شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ما به خوبی با حساسیت های تغییر بی رویه کاربری اراضی آشنایی داریم و موافق از بین رفتن بی ضابطه زمین های باغی و کشاورزی هم نیستیم. اما روستا باید در مسیر تولید پایدار گام بردارد و در این مسیر رفع مشکل جوانان بومی هم یک ضرورت جدی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از روستاها ظرفیت احداث ساختمان چند طبقه را هم دارند که این امر نیز باید جدی گرفته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر یک روزه خود به بابل از چند روستای بخش های لاله آباد، مرکزی و بابلکنار بازدید خواهد کرد. قرار است برخی مشکلات عمرانی و زیرساختی ساکنان روستاهای این مناطق با حضور نیکزاد بررسی شود.

شهرستان 535 هزار نفری بابل داری 6 بخش و هفت شهر است که نیمی از این جمعیت در روستاها زندگی می کنند.

رفع مشکل زمین برای مسکن جوانان بومی روستاها یک ضرورت است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات