2 هزار و 50 واحد از مسکن مهر شاهرود نیمه‌تمام است

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: از 2 هزار و 700 واحد نیمه‌تمام مسکن مهر شاهرود 650 طرح تکمیل و تحویل متقاضیان شد و 2 هزار و 50 واحد ناتمام است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

2 هزار و 50 واحد از مسکن مهر شاهرود نیمه‌تمام است

امیر عمیدی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار سمنان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، بیان کرد: مجموعا بالغ بر 2 هزار و 50 کیلومتر طول مسیر تحت نظارت اداره کل راه و شهر سازی شرق استان (شاهرود) است که از این میزان 299کیلومتر در قالب بزرگراه ، 300 کیلومتر مسیر فرعی و یکهزار و 183 کیلومتر نیز راه روستایی است.‌

وی ادامه داد: مهمترین مشکل جاده های تحت نظارت این اداره کل فقدان روکش آسفالت نزدیک به 48 درصد از راه‌ها است.

عمیدی اضافه کرد: از محل تبصره 14 ، مبلغ 810 میلیارد ریال مصوب شده است که با این اعتبار طرح‌های مهم شرق استان ساماندهی می‌شود و 330 میلیارد ریال از محل این تبصره، ابلاغ اعتبار شده که 140 میلیارد ریال از این‌مبلغ تخصیص یافته است‌.

وی اظهار داشت: طرح جاده ای میامی- جبلان‌- کلاته خیج ، جزو طرح های جهش تولید استان سمنان معرفی شد.‌

عمیدی تصریح کرد: طرح عباس آباد- کاهک به طول 30 کیلومتر به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان شناخته می‌شود که تا کنون پنج کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسید و بقیه این محور نیز 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: 54 کیلومتر از طرح شاهرود به آزاد شهر در حوزه استان سمنان است که 38 کیلومتر از این طرح اجرا و برای 12 کیلومتر از 15 کیلومتر باقیمانده نیز عقد قرارداد شده است‌.

2 هزار و 50 واحد از مسکن مهر شاهرود نیمه‌تمام است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات