2 هزار و 490 پروژه حوزه مسکن کمیته امداد گلستان افتتاح شد

2 هزار و 490 پروژه عمرانی حوزه مسکن اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان باحضور قائم مقام و مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد کشور و شماری از مسوولان استانی به‌صورت متمرکز در شهر گلیداغ از توابع شهرستان مرزی مراوه‌تپه در منتهی الیه شمال شرق این استان به بهره‌برداری شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

2 هزار و 490 پروژه حوزه مسکن کمیته امداد گلستان افتتاح شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان روز چهارشنبه درحاشیه این مراسم اظهار داشت که برای عملیات اجرایی این پروژه‌ها در مجموع 569 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

عیسی بابایی افزود: بخشی از پروژه‌های افتتاحی امروز شامل 550 واحد احداثی در قالب طرح مسکن محرومان و 50 واحد احداثی دیگر در قالب طرح مسکن ایتام استان گلستان است.

وی اضافه کرد: احداث 790 چشمه سرویس بهداشتی و حمام و نیز لوله کشی گاز منازل هزار و 100 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گلستان از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز است.

بابایی ادامه داد: از مجموع 569 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده برای عملیات اجرایی این پروژه‌ها، 274 میلیارد و 200 میلیون ریال آن به صورت کمک بلاعوض و 295 میلیارد ریال آن نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان همچنین گفت که عملیات اجرایی ساخت 303 واحد مسکن محرومان شهرستان مراوه‌تپه نیز امروز با همراهی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و 800 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از سوی این 2 نهاد پرداخت می‌شود.

بابایی اضافه کرد: دیشب 6 مهر به‌مناسبت چهل و یکمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس و باحضور قائم مقام کمیته امداد کشور مراسم افتتاح متمرکز 41 مرکز نیکوکاری گلستان در شهرستان کردکوی برگزار شد و قرار است عصر امروز نیز در مراسمی که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار خواهد شد، 40 هزار سبدکالا بین نیازمندان استان توزیع شود.

بیش از 83 هزار خانوار با 151 هزار نفر جمعیت در گلستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

بخش گلیداغ شهرستان مراوه‌تپه حدود 30 هزار نفر جمعیت دارد که در یک نقطه شهری، 49 روستای دارای کد شناسایی و 25 نقطه جمعیتی سکونت دارند.

2 هزار و 490 پروژه حوزه مسکن کمیته امداد گلستان افتتاح شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات