ساخت 114 واحد مسکونی برای محرومان در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله گفت: از ابتدای سال جاری ساخت 114 واحد مسکونی محرومان را در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه این واحدها در مراحل پایانی ساخت هستند.

زمان مطالعه 1 دقیقه

ساخت 114 واحد مسکونی برای محرومان در استان مرکزی

محسن کریمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در ساوه گفت: امروز این توفیق نصیب ما شد که در چند برنامه شهرستان ساوه از جمله صبحگاه مشترک، توزیع کمک‌های مومنانه، زنگ مقاومت در یکی از مدارس این شهرستان و همچنین بازدید از پروژه‌های حضور داشته باشیم. موج چهارم و پنجم کرونا از ابتدای سال شاهد بودیم اما خوشبختانه اقدام مؤثری که در مبارزه با این ویروس منحوس صورت گرفت تسریع در اجرای واکسیناسیون بود گروه‌های جهادی نیز هم راستا با برنامه‌های وزارت بهداشت اقدامات مهمی در قطع کردن زنجیره این ویروس منحوس داشتند.

وی افزود: باوجود واکسینه شدن همه مردم اما پروتکل‌های بهداشتی باید همچنان رعایت کنیم که شاهد قطع شدن زنجیره این ویروس باشیم.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: در بحث کمک‌های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا شهرستان ساوه جز شهرهای پیشرو در توزیع این کمک‌های مومنانه بود و بیش از 100 هزار بسته در نقاط مختلف این شهرستان توزیع شد در سطح استان مرکزی بیش از 345 هزار بسته کمک‌های مومنانه توزیع شد شهرستان‌های ساوه جز ردیف‌های اول است. امروز هم در ساوه بیش از 3 هزار بسته در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شد و این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

کریمی گفت: سپاه روح الله علاوه بر مشارکت در کمک‌های مومنانه و محرومیت زدایی، ساخت 114 واحد مسکونی محرومان را در دستور کار قرار داده است که خوشبختانه این واحدها در مراحل پایانی ساخت هستند.

ساخت 114 واحد مسکونی برای محرومان در استان مرکزی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات