وام مسکن جوانان تا سقف سه میلیارد ریال در یزد افزایش یافت

مدیر شعب بانک مسکن یزد گفت: سقف تسهیلات اعطایی برای حساب های پس انداز مسکن جوانان استان که سال 1400 افتتاح شد، تا سه میلیارد ریال افزایش یافت .

زمان مطالعه 2 دقیقه

وام مسکن جوانان تا سقف سه میلیارد ریال در یزد افزایش یافت

به گزارش روزیکشبنه روابط عمومی بانک مسکن استان یزد، محمد غفوریان افزود: یکی از انواع تسهیلات خرید و ساخت مسکن در سبد تسهیلات ، پرداخت وام از محل سپرده‌گذاری در حساب پس‌انداز مسکن جوانان هست که با شرایط ویژه‌ ای برای استفاده از تسهیلات ارزان قیمت مسکن طراحی شد.

وی ادامه داد: متقاضیان افتتاح این حساب می توانند با پس اندازهای اندک خود به دلخواه یکی از سه روش موجود؛ «واریز مبلغ به صورت ماهانه»، « واریز مبلغ به صورت سالانه» و «واریز مبلغ به صورت یکجا برای کل دوره» را انتخاب و مبلغ پس انداز خود را به آن واریز کنند و در نهایت از وام خرید یا ساخت مسکن با بهره کم و مدت بازپرداخت طولانی بهره مند شوند.

غفوریان اظهار کرد: از ویژگی‌های حساب یادشده این است که فرد سپرده گذار نیازی به تامین مبلغ سپرده در کوتاه مدت را ندارد بلکه می‌تواند در طول زمان مشخص شده و سال ها قبل از فرارسیدن زمان خرید مسکن به شکل تدریجی و با سپرده گذاری نه چندان زیاد، اقدام به دریافت وام ارزان قیمت( با بهره کم) کند.

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد گفت: یکی از نکات مهم در خصوص این حساب آن است که برداشت از حساب در هر مقطعی بلامانع است.

وی اظهارکرد: حداقل مبلغ واریزی ماهیانه برای افتتاح کنندگان حساب در سال جاری 2 میلیون ریال است که این عدد در سال‌های بعد تا پایان دوره 15 ساله به تدریج افزایش می یابد.

غفوریان سقف تسهیلات بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی در یزد را در پایان سال پنجم برای حساب های افتتاح شده امسال سه هزار میلیون ریال و برای پایان سال پانزدهم هفت هزار میلیون ریال بیان کرد.

وی افزود: زوجین متقاضی استفاده از تسهیلات، می توانند با افتتاح 2 حساب از 2 فقره تسهیلات به مبلغ 2 برابر سقف های تسهیلاتی یادشده برای خرید یا احداث و تکمیل یک واحد مسکونی استفاده کنند.

مدیر شعب بانک مسکن یزد گفت: یکی دیگر از مزایای حساب یادشده برنامه ای بودن حساب است که این امکان را به سپرده گذار می دهد تا بتواند واریزی های خود را پنج تا 15 سال به صورت ماهیانه، سالانه و یا یکجا در زمان افتتاح حساب انجام دهد و از دیگر مزایای حساب، امکان انتقال آن به بستگان درجه اول و به سایر شهرهاست.

در حال حاضر نرخ سود تسهیلات با سپرده از محل حساب پس انداز مسکن جوانان 9 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت این وام 20 سال است که بیشترین دوره بازپرداخت اقساط در شبکه بانکی کشور را دارد.

وام مسکن جوانان تا سقف سه میلیارد ریال در یزد افزایش یافت

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات