88 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد کرمان شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه چهار میلیارد و 222 میلیون تومانی در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج‌ ماهه امسال خبر داد و گفت: 88 واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

88 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد کرمان شد

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کرمان، یحیی صادقی ادامه داد: این میزان اعتبار برای تعمیر 266 واحد مسکونی، احداث 88 واحد مسکن شهری و روستایی و خرید چهار واحد مسکونی انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: از اعتبار هزینه شده در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج‌ماهه امسال یک میلیارد و 468 میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آنان نقش مهمی دارد افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آنان در حوزه مسکن اقدام کنیم.

صادقی ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اجرای طرح رضوان توسط کمیته امداد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجراست.

88 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد کرمان شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات