ساخت 1 میلیون مسکن در سال تکلیف قانونی دولت و عملی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ساخت یک میلیون مسکن در سال را کاملا عملی دانست و تاکید کرد: ساخت حداقل یک میلیون مسکن قانون مصوب مجلس و تکلیفی است که دولت موظف به اجرای آن می باشد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

ساخت 1 میلیون مسکن در سال تکلیف قانونی دولت و عملی است

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای این طرح باید زمین های دولتی در اختیار این طرح قرار بگیرد و طبق مصوبه مجلس بانک ها مکلف شده اند حداقل 20 درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن با اقساط پلکانی اختصاص دهند.

وی افزود: همچنین برای تامین تاسیسات زیربنایی و روبنایی به دستگاههای ذیربط تکلیف شده تا شهرک های مسکونی به امکانات لازم از جمله حمل ونقل و امکانات رفاهی و معیشتی تجهیز شوند. نیکزاد از طرح تاسیس صندوق ملی مسکن خبر داد و گفت: راه اندازی این صندوق با هدف تامین بودجه و ساماندهی و رونق ساخت و ساز ها در کشور صورت می گیرد که می تواند به توسعه ساخت و ساز ها در کشور کمک شایانی کند.

وی رونق ساخت و سازها را موجب رونق صنعت و افزایش اشتغال در کشور دانست و تاکید کرد: دولت باید رونق ساخت و ساز را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و اجرای این طرح میتواند از 2 ماه آینده عملیاتی شود و استارت بخورد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش مسکن تنها بخشی است که میتوان با اتکا به توان داخلی توسعه داد و تحریم ها مانعی برای آن نیست، افزود: همه امکانات برای توسعه ساخت و سازها در کشور وجود دارد و تنها به عزم و اراده جدی نیاز است و مجلس شورای اسلامی با همه توان آماده کمک و همکاری با دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و مردم می باشد.

ساخت 1 میلیون مسکن در سال تکلیف قانونی دولت و عملی است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات