اختصاص زمین برای خانه دار کردن 2هزار پرسنل شرکت های صنعتی و معدنی خواف

رئیس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس از پیگیری‌های این فراکسیون برای تخصیص زمین به منظور ساخت 2000 واحد مسکونی برای پرسنل شرکت‌های صنعتی و معدنی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: مدل جامع مسئولیت اجتماعی برای این شرکت‌ها در حال اجراست و ما جهت تعمیم این مدل به سایر مناطق کشور اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

اختصاص زمین برای خانه دار کردن 2هزار پرسنل شرکت های صنعتی و معدنی خواف

اقبال شاکری رئیس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس با اشاره به پیگیری های این فراکسیون برای تخصیص زمین به منظور ساخت و ساز در استان خراسان رضوی گفت: بعد از پیگیری ها؛ زمین جهت ساخت بیش از 2000 مسکن برای پرسنل شرکت های صنعتی و معدنی فولاد سنگان، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد, در شهرستان خواف استان خراسان رضوی با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن تخصیص یافت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: واگذاری زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت های معدنی مذکور اجرایی می شود. در این طرح، پروژه های خدماتی هتل و گردشگری نیز دیده شده که توسط شرکت فولتد سنگان اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدل جامع مسئولیت اجتماعی برای شرکت های معدنی در شهرستان خواف، در حال اجراست و فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس جهت تعمیم این مدل به سایر مناطق کشور پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

اختصاص زمین برای خانه دار کردن 2هزار پرسنل شرکت های صنعتی و معدنی خواف

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات