دلالان فروش غیرقانونی زمین در حاشیه شهر کرمان شناسایی شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از ورود قاطع دستگاه قضایی برای تشدید اقدامات مقابله‌ای با زمین‌خواری بویژه در شهرک صیاد شیرازی کرمان خبرداد و گفت: بخشی از دلالان و سودجویان فروش غیرقانونی اراضی در حاشیه شهر کرمان شناسایی شدند و برخورد با آنها در دستور کار قرار گرفته است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

دلالان فروش غیرقانونی زمین در حاشیه شهر کرمان شناسایی شدند

دادخدا سالاری در حاشیه شورای حفظ حقق بیت المال استان کرمان در جمع رسانه ها افزود: بخشی از پدیده ناهنجار و شوم حاشیه نشینی و تصرف اراضی دولتی، ملی و عمومی توسط سودجویان و زمین خواران و بخشی توسط بنگاه هایی انجام می شود که بعضاً فاقد مجوزهای لازم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکید شده سازمان های متولی امر زمین و مسکن از جمله شهرداری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و ... نسبت به ساماندهی اراضی تحت مدیریت خود و تشدید نظارت ها بر این بخش اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر برخورد با هرگونه و نوع از اشکال زمین خواری، تغییر کاربری اراضی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی تاکید و عنوان کرد: در این زمینه هماهنگی های لازم با دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، اجرایی و قضایی باید مد نظر قرار گیرد.

سالاری خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته تعدادی از زمین خواران، دلالان و کلاهبرداران در شهرک الله آباد کرمان شناسایی شدند و پرونده مربوط به آنان در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: زمین خواران و کلاهبردارن در اراضی ملی و مناطق حاشیه‌ای باید توجه داشته باشند که با زمین خواران و بنگاه‌های املاک متخلف همان برخوردی می‌شود که با مجرمان در ارضی الله آباد انجام شد.

سالاری تاکید کرد: خریداران قبل از خرید زمین بویژه در نقاط حاشیه‌ای شهر باید از اصالت و صحت معامله اطمینان حاصل کنند زیرا در صورت کشف هرگونه فساد در این معامله، عواقب آن متوجه عاملان خرید و فروش خواهد بود.

دلالان فروش غیرقانونی زمین در حاشیه شهر کرمان شناسایی شدند

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات