واحدهای تکمیل شده مسکن مهر پردیس به 76 هزار واحد رسید

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: واحدهای تکمیل شده مسکن مهر پردیس در فازهای 8، 9، 5، 11 با افتتاح امروز به 76 هزار واحد رسید.

زمان مطالعه 1 دقیقه

واحدهای تکمیل شده مسکن مهر پردیس به 76 هزار واحد رسید

«مهدی هدایت» روز دوشنبه در حاشیه افتتاح 7 هزار واحد مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: 2 هزار و 242 واحد در فاز 11، یک هزار و 487 واحد در فاز 5، یک هزار و 375 واحد در فاز 9 جدید، 96 واحد در فاز 9 قدیم، یک هزار و 886 واحد در فاز 8 مجموع واحدهای افتتاح شده در پردیس هستند.

وی با بیان اینکه برای تحویل واحدها منتظر مراسم افتتاح نمی مانیم، توضیح داد: بخشی از این هفت هزار واحد قبلا به مالکان تحویل شده بخشی هم طی روزهای آینده به مالکانی که به دفتر کارگزاری مسکن مهر پردیس مراجعه کنند و دفترچه اقساط واحد خود را بگیرند تحویل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با حضور رئیس جمهور 50 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد که بخشی واحدهای طرح اقدام ملی، بخشی در بافت های فرسوده و بخشی هم در قالب طرح مسکن مهر بودند.

هدایت افزود: در مجموع 22 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور افتتاح شد که بخش اعظم آن در شهر جدید پردیس با 7 هزار واحد بود.

وی با بیان اینکه در حدود 8 هزار واحد برای تحویل به مالکان باقی مانده، اظهار داشت: به دلیل کسری واحدها در اواخر سال 98 و اوایل سال 99 ساخت واحدها شروع شد و تلاش می کنیم که طی ماه‌های آینده واحدهای باقی مانده را تکمیل و به مالکان تحویل بدهیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ساخت مسکن مهر در پردیس در واقع ساخت سه شهر با تمام امکانات زیر بنایی و روبنایی است و تکمیل و تحویل واحدها و ساخت پروژه های روبنایی و زیربنایی محیط زندگی با کیفیتی را برای ساکنان فراهم خواهد کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

واحدهای تکمیل شده مسکن مهر پردیس به 76 هزار واحد رسید

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات