بیش از 2 میلیون واحد مسکن مهر در کشور تکمیل و تحویل شد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر اعلام کرد: ساخت حدود 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر از سال 86 آغاز شده و تا امروز حدود 2میلیون و 62 هزار واحد تکمیل و بیش از دو میلیون واحد به متقاضیان تحویل شده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

بیش از 2 میلیون واحد مسکن مهر در کشور تکمیل و تحویل شد

«علی اصغر مهرآبادی» روز دوشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر شهر پردیس به خبرنگاران گفت: ساخت 62 هزار واحد باقیمانده به اتمام رسیده و منتظر وصل انشعابات هستند به تدریج به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بقیه پروژه ها دارای مشکل هستند، توضیح داد: برخی در مراجع قضایی تحت رسیدگی است یا در هیات های داوری به آنها رسیدگی می شود و بخشی از واحدها هم فاقد متقاضی هستند که در قالب های دیگر واگذار خواهند شد.

مهر آبادی با اشاره به افتتاح 22 هزار و 700 واحد در شهرهای مختلف ایران، اظهار داشت: سهم شهر جدید پردیس از مجموع واحدهای افتتاح شده در کل کشور در حدود 7 هزار واحد بود که افتتاح و به بهره برداری رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر افزود: واحدهای مسکن مهر در سطح کشور با اعتبار 3 هزار و 400 میلیارد تومان افتتاح و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

مهر آبادی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن مهر در سطح کشور گفت: ساخت بیش از 505 باب مدرسه به اتمام رسیده و مدارس دایر هستند و 167 مدرسه دیگر در دست ساخت است و نزدیک به 480 باب مسجد در دست ساخت است که بیش از 400 باب آن به اتمام رسیده است.

وی با تاکید بر ضروت تامین خدمات زیربنایی افزود: تامین خدمات زیربنایی نظیر؛ مدرسه، مسجد، کلانتری، بهداشتی درمانی، فضای سبز یکی از برنامه های اصلی وزارت راه و شهرسازی است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: در قانون بودجه هم امسال پیش بینی و مقرر شده که 200 میلیارد تومان هم علاوه بر ساخت مساجد برای کمک به احداث و تکمیل مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

بیش از 2 میلیون واحد مسکن مهر در کشور تکمیل و تحویل شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات