669 واحد مسکن مهر در کرمانشاه تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل 669 پروژه مسکن مهر در شهرهای کرمانشاه، پاوه و جوانرود خبر داد و گفت: این تعداد واحد تکمیل شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

669 واحد مسکن مهر در کرمانشاه تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان شد

«مسعود شریفی» روز دوشنبه افزود: عملیات ساخت اکثر این پروژه ها از سال 89 شروع شده بود و اکنون تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان و مالکان است.

او این پروژه‌ها را شامل 250 واحد از پروژه مسکن مهر پاوه اعلام کرد و افزود: کل پروژه مسکن مهر پاوه 628 واحد بوده که تعدادی از آنها قبلا تحویل متقاضیان شده بود.

شریفی در ادامه پروژه 96 واحدی تعاونی دانشگاه رازی کرمانشاه را از دیگر پروژه های استان اعلام کرد و گفت: همچنین در شهر کرمانشاه پروژه 178 واحدی تلاش نیز تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است.

او همچنین به 2 پروژه مسکن مهر در شهر جوانرود نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در شهر جوانرود نیز در مجموع 2 پروژه 145 واحدی تکمیل شده است.

در طرح "مسکن مهر" احداث 46 هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد که بیشتر آنها تحویل متقاضیان شده است.

با فرمان رییس جمهوری 51 هزار و 230 واحد مسکونی در 280 شهر و 31 استان بهره‌برداری شد که از این رقم 28 هزار و 518 واحد مربوط به طرح مسکن ملی در قالب انبوه‌سازی، واگذاری گروهی زمین، مشارکت خصوصی و بازآفرینی شهری محلات هدف در کشور و 22 هزار و 712 واحد مسکونی مربوط به مسکن مهر است.

استان کرمانشاه 2 میلیون جمعیت ساکن در 34 شهر و 2 هزار و 595 روستا دارد.

669 واحد مسکن مهر در کرمانشاه تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات