چراغ سبز اتحادیه املاک برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی

زمان مطالعه 2 دقیقه

چراغ سبز اتحادیه املاک برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر برخی وزرای دولت و مسئولان سازمانهای دولتی تلاشهایی برای تحت پوشش درآوردن صنوف مربوط به خود را آغاز کرده اند. انتقال اتحادیه املاک از وزارت صمت به وزارت راه و شهرسازی که ظاهرا اسلامی وزیر راه و شهرسازی به دنبال آن است، الحاق هتلها و هتل آپارتمانها به سازمان میراث فرهنگی، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به وزارت بهداشت و اتحادیه های صوتی ـ تصویری، لوازم مخابرات و فضای مجازی به وزارت ارتباطات از جمله پیشنهادهای مطرح شده در ماههای اخیر است.

با اینکه مسئولان وزارت صمت و قاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران این انتقالها را مغایر اصل ۴۴ و چشم انداز ۲۰ ساله کشور می دانند، به نظر می رسد شرایط برای این موضوع فراهم شده است.

چندی پیش، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از تصمیم رییس جمهور برای تحت پوشش قرار گرفتن اتحادیه املاک توسط وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

از طرف دیگر مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه مشاوران املاک با جابه جایی اتحادیه متبوعش به وزارت راه و شهرسازی موافق است و آن را فرصتی برای ارتقای این صنف می داند.

خسروی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: انتقال اتحادیه مشاوران املاک از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت راه و شهرسازی تحول بزرگی است که پس از دهه ها ایجاد می شود و این فرصت را به دست می دهد که ما از صنف به کانون تبدیل شویم. این اتفاق جدا از آنکه مزایایی برای اعضای اتحادیه دارد و به ارتقای علمی و آموزشی بدنه اتحادیه کمک می کند در ساماندهی بازار مسکن موثر است.

با توجه به چراغ سبز اتحادیه املاک برای جابه جای به وزارت راه و شهرسازی، موافقت رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، حالا جمع موافقان این اتفاق به سه نفر رسیده و احتمال جدایی اتحادیه مشاران املاک قوت گرفته است.

چراغ سبز اتحادیه املاک برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات