اراضی 22 هکتاری طرح مسکن اقدام ملی در قم تحویل شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: اراضی 22 هکتاری پردیسان که از دی ماه سال گذشته به طرح مسکن اقدام ملی اختصاص یافته بود امروز به بنیاد مسکن تحویل داده شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

اراضی 22 هکتاری طرح مسکن اقدام ملی در قم تحویل شد

به گزارش روز یکشنبه اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت هزار و 300 واحد مسکونی در اراضی 17 هکتاری و آماده سازی 700 واحد مسکونی در اراضی 22 هکتاری پردیسان قم اظهار داشت: اراضی 22 هکتاری پردیسان قم در دی ماه سال گذشته به طرح مسکن اقدام ملی اختصاص یافت و پس از سپری کردن فرایند تغییر کاربری و تایید شورایعالی شهرسازی و معماری کشور، امروز به بنیاد مسکن تحویل داده شد.

وی افزود در این زمین با زیربنای 75 هزار مترمربع 700 واحد ساختمانی برای متقاضیان مسکن ملی فاز اول احداث خواهد شد.

وی در خصوص اراضی 560 هکتاری مسیر پردیسان- ورجان ادامه داد: الحاق این اراضی در سال گذشته در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شد که در صورت تایید در شورایعالی شهرسازی و معماری کشور به شهر قم الحاق می شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، در این اراضی حدود 35 هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد که تامین کننده آینده شهر قم در تولید مسکن خواهد بود.

گفتنی است امروز طی مراسمی با حضور تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و سرمست استاندار قم، عملیات اجرایی ساخت 1300 واحد در اراضی 17 هکتاری و آماده سازی اراضی 22 هکتاری برای ساخت 700 واحد به صورت رسمی آغاز شد.

تعهد استان قم در تولید مسکن در طرح اقدام ملی در مرحله و فاز اول، احداث 4500 واحد مسکونی بوده است که 2500 واحد آن توسط بنیاد مسکن و دو هزار واحد آن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احداث می شود.

اراضی 22 هکتاری طرح مسکن اقدام ملی در قم تحویل شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات