کلنگ ساخت 52 هزار مسکن در سیستان بلوچستان / ساماندهی 10 هزار مسکن در سکونتگاه‌های غیر رسمی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در یک سال و نیم گذشته عملیات 52 هزار و 250 واحد مسکونی در اقصی نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

کلنگ ساخت 52 هزار مسکن در سیستان بلوچستان / ساماندهی 10 هزار مسکن در سکونتگاه‌های غیر رسمی

سید خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: در طی یک سال و نیم گذشته عملیات 52 هزار و 250 واحد مسکونی در اقصی نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

منبتی ادامه داد: عملیات احداث16 هزار و 250 واحد مسکونی تخریب شده شهری و روستایی، تعمیر 8 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل و احداث 13 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب طرح محرومین از جمله اقدامات جهادی همکاران ما در بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان بوده است.

وی افزود: تهیه 309 طرح هادی روستایی، اجرای 161طرح هادی روستایی در سطح استان،احداث 10 هزار واحد مسکونی در طرح ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی شهرستان زاهدان و احداث2 هزار و 500 واحد مسکونی در طرح ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی شهرستان چابهار از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با تشکر از حمایت های آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از اقدامات بنیاد مسکن اظهار کرد: تفاهم نامه مشترک همکاری با دارالافتا درالعلوم زاهدان و تاکید مولوی عبدالحمید بر استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی راهگشای ما در اقدامات صورت گرفته در بلوچستان بود.

وی گفت: احداث پروژه های مسکونی نیلوفر ، ترنج ، باران و بهشت در کنارک و چابهار و مدیریت ساخت 2 هزار و 800 واحد مسکن اقدام ملی را از اقدامات مهم در راستای ارتقا سطح کیفی معیشت مردم این منطقه دانست.

منبتی افزود: فاز مطالعاتی طرح عمران و آبادانی تفتان و ایجاد منظومه های توانمند روستایی و مطالعات اجرایی ساماندهی 9 سکونتگاه غیررسمی در حاشیه شهر زابل نیز آغاز شده که عملیات اجرایی آنها در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: تکیه بر توان و پتانسیل داخلی و از خودگذشتگی نیروهایی توانمند بنیاد مسکن بود که تهدید سوانح و بحران طبیعی و سیل را به فرصتی برای سازندگی و احیای نابسامانی ها بدل کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به گستره فعالیت بنیاد از حاشیه شهرهای بزرگ تا دور افتاده ترین روستاها خاطرنشان کرد: امیدواریم با استقرار دولت جدید بتوانیم زنگار محرومیت و دهه ها بی تدبیری و سوء مدیریت را از چهره این سرزمین زرخیز و مردم شریف بزداییم.

کلنگ ساخت 52 هزار مسکن در سیستان بلوچستان / ساماندهی 10 هزار مسکن در سکونتگاه‌های غیر رسمی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات