زیرساخت مسکن قم پاسخگوی افق 25 ساله است

استاندار قم با اشاره به‌اجرای ‌طرح اقدام ملی مسکن در قم گفت: در حوزه مسکن از نظر ارائه زمین و زیرساخت‌ها هیچ کمبودی وجود ندارد، و برای افق 25 ساله استان نیز پاسخگو می‌باشد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

زیرساخت مسکن قم پاسخگوی افق 25 ساله است

بهرام سرمست روز یکشنبه در پایان آیین کلنگ زنی طرح هزار و 300 واحدی و آماده‌سازی طرح 700 واحدی اقدام ملی مسکن شهرک پردیسان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در ارتباط با موضوع تولید مسکن و طرح اقدام ملی که یکی از سیاست‌های مهم دولت است، هر اقدامی که برای هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف لازم بوده انجام دادیم.

وی اضافه کرد: به‌محض اینکه با تقاضای مسکن روبه‌رو شدیم، اراضی 63 هکتاری و همچنین 560 هکتار از اراضی پردیسان را به‌منظور پاسخگویی به‌نیاز شهروندان که از اقشار مختلف مانند کارگران و معلمان هستند، الحاق کردیم.

استاندار قم ادامه داد: با توجه به‌جنبه مهاجرپذیری قم، از نظر ارائه زمین و زیرساخت‌ها هیچ کمبودی در استان نیست، بلکه این الحاقی که صورت گرفته می‌تواند برای افق 25 ساله قم نیز پاسخگو باشد.

سرمست تصریح کرد: این موضوع اگر پیگیری نمی‌شد ما در پاسخگویی به‌این تقاضاها واقعا دچار مشکل می‌شدیم ولی این اقدام‌ها صورت گرفته و با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وارد تفاهم شدیم.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه‌ها از ساخت مسکن برای اقشار مختلف پشتیبانی می‌کنیم، در قالب طرح اقدام ملی، اقدام‌های خوبی در استان صورت گرفته و طرح‌های ما پیشرفت قابل قبولی دارد.

وی بیان کرد: با اجرای طرح فوق در مجموع 2 هزار واحد مسکن جهت پاسخگویی به‌نیاز شهروندان احداث خواهد شد.

زیرساخت مسکن قم پاسخگوی افق 25 ساله است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات