عملیات ساخت صدها واحد مسکونی برای ایثارگران در مشهد آغاز شد

عملیات ساخت 729 واحد مسکونی برای ایثارگران خراسانی با واگذاری دو هزار و 500 قطعه زمین به همین منظور روز سه‌شنبه طی مراسمی با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد آغاز شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

عملیات ساخت صدها واحد مسکونی برای ایثارگران در مشهد آغاز شد

معاون رییس جمهوری در این مراسم گفت: تفاهمنامه‌ای در ماههای پایانی پارسال بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌کل راه و شهرسازی و استانداری خراسان رضوی منعقد شد که امروز زمان به نتیجه رسیدن آن تفاهم است.

سعید اوحدی در همین چارچوب به واگذاری دو هزار و 500 قطعه زمین برای ساخت مسکن متعلق به ایثارگران در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: این اقدام در سطح دیگر استانهای کشور نیز در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: علاوه بر آغاز ساخت 729 واحد مسکونی در مشهد، امروز کار واگذاری زمین به ایثارگران نیز در شهرهای مختلف این استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام حسین معصومی افزود: بر این اساس 600 قطعه زمین برای ساخت مسکن در تربت‌حیدریه واگذار شده و 180 قطعه زمین در نیشابور، 100 قطعه در گناباد، 300 قطعه زمین در سبزوار و 100 قطعه زمین نیز در بجستان آماده واگذاری به ایثارگران شده است.

وی ادامه داد: تملک زمین و واگذاری آن به ایثارگران در دیگر شهرستانهای استان خراسان رضوی از جمله طرقبه‌ شاندیز هم تا پایان واگذاری دو هزار و 500 قطعه زمین به این عزیزان ادامه دارد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که امروز هشتم تیر ماه وارد مشهد شده، در جریان این سفر یک روزه در همایش کشوری تکریم جانبازان شیمیایی نیز حضور یافت و همچنین از روند ساخت یک هتل در این شهر بازدید کرد.

خراسان رضوی با 300 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس، 17 هزار و 311 شهید، 49 هزار و 914 جانباز و سه هزار و 392 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

عملیات ساخت صدها واحد مسکونی برای ایثارگران در مشهد آغاز شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات