ثبت‌ نام 23 هزار شهروند قمی در مرحله جدید اقدام ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: در ثبت‌نام مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن که از هجدهم خردادماه آغاز شد، حدود 23 هزار متقاضی موفق به ثبت‌نام در سامانه شدند.

زمان مطالعه 1 دقیقه

ثبت‌ نام 23 هزار شهروند قمی در مرحله جدید اقدام ملی مسکن

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری در این زمینه افزود: این متقاضیان باید در اسرع وقت مدارک خود را در سامانه مسکن اقدام ملی به نشانی https://tem.mrud.ir بارگذاری کنند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام جدید، تکمیل ظرفیت ثبت‌نام مرحله اول شهر قم و تعداد سهم اختصاصی یک هزار و 755 واحد است که بعد از پالایش و بررسی احراز شرایط متقاضیان، افراد بر اساس سهم تعیین شده به پروژه‌ها معرفی و متصل خواهند شد.

وی در پایان با بیان این‌که هر گونه اقدام و تصمیم از سوی وزارت راه و شهرسازی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد، بیان کرد: ثبت‌نام کنندگان مرحله جدید اقدام ملی در خصوص اقدامات و جزییات مراحل بعد، هیچ‌گونه مراجعه‌ای به اداره‌های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نداشته باشند.

مجموع سهم مسکن‌های پیش‌بینی شده استان قم در برنامه جامع مسکن کشور 13 هزار و 200 واحد است که 10 هزار و 600 واحد در اراضی ملی، 2 هزار و 200 واحد در بافت‌های فرسوده و 400 واحد در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت احداث می‌شود.

در فاز اول طرح اقدام ملی چهار هزار و 400 متقاضی نام‌نویسی کردند که 2 هزار و 500 واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پنج پروژه زیتون 6 الی 10، محله 10 (اراضی 17 هکتاری) و اراضی 22 هکتاری مرکز محلات پردیسان ساخته می‌شود.

کلنگ یک‌هزار و 800 واحد مسکونی اقدام ملی فاز اول نیز توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در روز سه‌شنبه 12 اسفندماه پارسال در این استان به زمین زده شد. این واحدها در اراضی 27 هکتاری واقع در ابتدای بلوار دانشگاه پردیسان قم احداث می‌شود.

ثبت‌ نام 23 هزار شهروند قمی در مرحله جدید اقدام ملی مسکن

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات