تعهد به اجرای قوانین مجلس در حوزه مسکن ملاک رای اعتماد وزیر راه و شهرسازی دولت آینده

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: یکی از فاکتور‌های بسیار مهمی که مجلس برای رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی دولت آینده لحاظ می‌کند، میزان همت و اراده آن برای اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن و ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

تعهد به اجرای قوانین مجلس در حوزه مسکن ملاک رای اعتماد وزیر راه و شهرسازی دولت آینده

علیرضا زندیان با اشاره به بالا بودن هزینه تامین مسکن، گفت: با توجه به اینکه بیشترین درآمد اکثر خانواده ها ایرانی صرف هزینه اجاره بها مسکن یا پرداخت اقساط وام مسکن می شود مجلس برای کنترل بازار مسکن و کاهش سوداگری در این عرصه گام های بسیار خوبی برداشته شد.

نماینده بیجار در مجلس تاکید کرد: بی تردید اجرای قوانین مجلس درحوزه ساماندهی بازار توسط دولت آینده می تواند در ارتقا معیشت خانوار موثر باشد از این رو یکی از فاکتور های بسیار مهمی که مجلس برای رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی دولت آینده لحاظ می کند، میزان همت و اراده آن برای اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن و ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تامین مسکن ارزان قیمت برای مردم موجب می شود، بخش قابل توجهی از درآمد خانوار صرف رفاه و خرید اقلام خوراکی و پروتئینی شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی با اشاره به افزایش قیمت سرسام آور، اجاره بها در مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: متاسفانه با شروع فصل جابه جایی مستاجران در سایه خلاء نظارتی مسئولان دولتی، نرخ اجاره بها مسکن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است از این رو باید متولیان مربوطه با نظارت بر بنگاه های معاملات ملکی، معاملات و تعیین سقف اجاره بها، افزایش افسارگسیخته قیمت اجاره بها را کنترل کنند.

تعهد به اجرای قوانین مجلس در حوزه مسکن ملاک رای اعتماد وزیر راه و شهرسازی دولت آینده

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات