صدور پروانه مسکن ملی در قم با 50 درصد تخفیف ضروری است

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: در راستای کاهش هزینه‌های ساخت، تخفیف 50 درصدی صدور پروانه در مسکن ملی قم ضروری است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

صدور پروانه مسکن ملی در قم با 50 درصد تخفیف ضروری است

به گزارش عصر یکشنبه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم حسن صبوری در نخستین جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ملی وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور و در راستای احداث مسکن ارزان قیمت و کاهش هزینه‌های ساخت، صدور پروانه ساخت واحدهای مسکن ملی با تخفیف 50 درصد، اولویت و ضرورت دارد.

وی در خصوص افزایش تسهیلات وام طرح مسکن ملی بیان داشت: مبلغ تسهیلات وام مسکن ملی از یک میلیارد ریال به‌یک میلیارد و 500 میلیون ریال افزایش یافته است که البته این امر به‌محض ابلاغ به‌استان در دستور کار قرار می گیرد.

صبوری در خصوص ثبت نام مرحله جدید طرح مسکن اقدام ملی گفت: مرحله پنجم ثبت نام طرح مسکن اقدام ملی کشور و مرحله سوم آن در استان از 18 خرداد آغاز و تا 26 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ثبت نام برای تمامی همشهریان قمی که شرایط اعلامی چهارگانه را دارا هستند، مجاز است که البته متقاضیان در هنگام ثبت نام نباید ثبت نام فعال در سامانه اقدام ملی داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم سهم شهر قم در این مرحله از ثبت نام را هزار و 755 واحد مسکونی دانست و افزود: تاکنون بیش از 12 هزار تَن در این مرحله در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

این مسئول همچنین تصریح کرد: در جلسه شورای تامین مسکن، حذف تمامی متقاضیان شهرهای اقماری استان از جمله کهک، دستجرد، جعفریه و دیگر شهرها که بعد از اطلاع رسانی‌های گسترده و متعدد تاکنون هیچ‌گونه مراجعه به‌ بنیاد مسکن نداشته‌اند و یا واریز وجه اولیه را تکمیل نکرده‌اند تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز، جایگزینی متقاضیان در طرح‌های مسکن ملی قم تصویب شد اما جزئیات نحوه جایگزینی متعاقبا توسط بنیاد مسکن استان اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی قم بیان کرد: براساس این مصوبه متقاضیانی که در حال حاضر توانایی پرداخت آورده را ندارند می‌توانند به‌طرح‌های با پیشرفت فیزیکی کمتر انتقال پیدا کنند و یا با متقاضیان طرح‌های دیگر که دارای آورده متناسب با طرح هستند جابه‌جا شوند.

صدور پروانه مسکن ملی در قم با 50 درصد تخفیف ضروری است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات