سهمیه ابلاغی سکونتگاه‌ های غیر رسمی در شهر ساوه 360 واحد است

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به اینکه سهمیه ابلاغی سکونتگاه‌های غیررسمی در شهر ساوه 360 واحد است، عنوان کرد: اکنون عملیات اجرایی 2هزار واحد مسکونی در این شهر آغاز شده است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

سهمیه ابلاغی سکونتگاه‌ های غیر رسمی در شهر ساوه 360 واحد است

احمد مرزبان عصر چهارشنبه در آئین مبادله تفاهم نامه ساخت 8 هزار و 100 واحدی طرح ملی اقدام مسکن با بیان اینکه سهمیه استان مرکزی از سوی وزارت راه و شهرسازی، ساخت 21 هزار و 890 واحد مسکونی بود، اظهار کرد: از این مقدار 12 هزار و 400 واحد باید در شهرهای جدید مهاجران و امیرکبیر و بقیه واحدهای مسکونی در شهر اراک و شهرهای استان ساخته شود.

وی ادامه داد: با تعامل و همکاری مسئولان در استان مرکزی فراتر از سهمیه ابلاغی و بر اساس نیاز و تقاضای مردم زمین تأمین شده و اجرای تمام طرح‌های مسکونی در استان آغاز و در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: در بازنگری طرح جامع اراک، 70 هکتار زمین با مالکیت اداره کل اوقاف به محدوده شهری اراک الحاق شده است، مشروط بر اینکه برای ساخت و ساز در قالب طرح اقدام ملی مسکن انجام شود با اجرای این طرح بزرگ‌ترین کارگاه مسکن سازی در کشور کلید می‌خورد.

مرزبان با اشاره به اینکه بیشترین درخواست متقاضیان مسکن ملی در اراک است، عنوان کرد: در طرح 24 هکتاری انتهای هپکو سه هزار و 40 واحد در حال ساخت مربوط به اقدام ملی مسکن، بخشی مربوط به وزارت دفاع و نیروی انتظامی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: ساخت 600 واحد مسکونی دیگر در شهرک کوثر اراک از سوی بنیاد مسکن و ساخت 270 واحد در طرح بازآفرینی شهری در حال انجام است و ساخت 10 هزار واحد دیگر نیز در استان عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ابلاغی سکونتگاه‌های غیررسمی در شهر ساوه 360 واحد است، عنوان کرد: اکنون عملیات اجرایی 2 هزار واحد مسکونی در این شهر آغاز شده و این در حالی است که کل واجدان شرایط مسکن ملی در ساوه 2 هزار و 200 نفر است.

مرزبان ادامه داد: بزرگترین طرح ماندگار حدفاصل دانشگاه پیام نور تا حوزه علمیه خاتم الانبیا اراک است که هشت هزار و 100 واحد بر اساس مصوبه شورای مسکن عملیات اجرایی و آماده سازی آن به پیمانکار واگذار شده و در روزهای آتی عملیات اجرایی آن کلید می‌خورد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت پنج هزار و 300 واحد مسکونی سهمیه کمیته امداد و 10 هزار واحد مسکونی دیگر اکنون در استان آغاز شده است.

سهمیه ابلاغی سکونتگاه‌ های غیر رسمی در شهر ساوه 360 واحد است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات