مسئولین استان مرکزی باید از دلالی مسکن جلوگیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولین استان باید جلوی دلالی مسکن را گرفته و نگذارند این رویه در استان مرکزی باب شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

مسئولین استان مرکزی باید از دلالی مسکن جلوگیری کنند

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر چهارشنبه در آئین مبادله تفاهم نامه ساخت 8 هزار و 100 واحد طرح ملی اقدام مسکن با بیان اینکه امیدوارم این پروژه با کیفیت مطلوب به اتمام برسد، اظهار کرد: اداره کل مسکن و شهرسازی استان مرکزی باید تمام ظرفیت خود را در جهت رسیدن به موقع مصالح به پیمانکار طرح ملی اقدام مسکن در استان مرکزی بسیج کنند تا این طرح با سرعت و زمان بندی مشخص به اتمام برسد.

وی ادامه داد: مسکن برای تأمین نیاز شهروندان است و مسئولین استان حواسشان باشد مسکن برای تجارت در اختیار افراد قرار نگیرد، مسئولین استان باید جلوی دلالی مسکن را گرفته و نگذارند این رویه در استان مرکزی باب شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: مسکن برای سکونت است نه تجارت وزارت مسکن باید این امر را بطور جدی دنبال کند که هزینه مسکن افراد 15 تا 20 درصد درآمد افراد باشد نه اینکه افراد برای تأمین مسکن بیش از 50 درصد درآمد خود را به این امر اختصاص دهند.

دری نجف آبادی در پایان بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن یکی از طرح‌های موفق کشور برای تأمین مسکن افراد جامعه است فقط مسئولین باید دقت داشته باشند که این طرح دچار مشکلات مسکن مهر نشود.

مسئولین استان مرکزی باید از دلالی مسکن جلوگیری کنند

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات