ساخت 886 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت 886 واحد مسکونی ویژه خانوارهای نیازمند و اقشار آسیب پذیر چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور در استان فارس آغاز شد.

زمان مطالعه 3 دقیقه

ساخت 886 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس آغاز شد

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در این مراسم با بیان اینکه از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از خیرین مسکن ساز بهره گیری می شود اظهار داشت: نهادهای حمایتی تامین هزینه ساخت پنج واحد مسکونی از 886 واحد ویژه نیازمندان را پذیرفته اند که این واحد ها به صورت رایگان به اقشار آسیب پذیر واگذار می شود.

عطاالله زمانی ادامه داد:‌کمک بلاعوض 140 میلیون تومانی به خانوارهای نیازمند در این طرح گنجانده شده و زمین این واحدهای مسکونی توسط دولت تامین شده و از محل حساب 100 امام راحل کمک های رایگان به خانوارهای نیازمند و مددجویان داده می شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: سطح اشغال واحد های این طرح حدود 27 درصد است و طی سه سال آینده به بهره برداری می رسد، متراژ مفید هر واحد 75 متر مربع است ، علاوه بر این ساخت 72 واحد مسکونی در شهر صدرای شیراز هم کلید خورده است که به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر واگذار خواهد شد.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور در این آیین که به صورت نمادین با آغاز عملیات اجرایی 42 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در شیراز انجام گرفت بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای تامین مسکن نیازمندان و مددجویان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با برشمردن ماموریت های بنیاد مسکن با مشارکت خیرین و حساب 100 امام راحل اظهار داشت : تامین مسکن نیازمندان و مددجویان از ماموریت های اصلی بنیاد مسکن است ، بنیاد مسکن ساخت 100 هزار واحد مسکونی را با اعطای تسهیلات کم بهره 50 میلیون تومانی و کمک رایگان 30 میلیون تومانی در سطح کشور کلید زده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: احداث مسکن محرومان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این بنیاد با تمام توان سعی در اجرای این مطالبه دارد.

وی اضافه کرد : در حال حاضر در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در سایه همدلی و همراهی با مجموعه مدیران استانی به وجود آمده و حمایت های خوبی هم از سوی مسوولان و دولت انجام شده که مطلوب ارزیابی می شود.

وی با اشاره اینکه نتیجه این همدلی ارائه خدمات بسیار زیاد و برجسته در همه استان های کشور و استان فارس بوده است، گفت: خوشبختانه هم اکنون کار ساخت 886 واحد مسکن محرومان شهری در استان فارس آغاز شده که بزودی به پیشرفت بسیار خوبی خواهد رسید و امیدواریم طی سه سال آینده این طرح ها به بهره برداری برسد.

این مسوول افزود: در زمینه احداث مسکن روستایی هم پیشرفت قابل قبولی در همه استان ها حاصل شده و این امیدواری وجود دارد که در آینده ای نزدیک مقدار تعهد شده بنیاد مسکن به بهره برداری برسد. استان فارس در این حوزه ساخت 3500 واحد مسکونی برای نیازمندان را کلید زده است.

روحانی نژاد اضافه کرد: در طرح اقدام ملی مسکن هم احداث یک هزار و 300 واحد با قدرت آغاز شده است و این بنیاد با توجه به اعطای تسهیلات به متقاضیان آمادگی همکاری درحد بالاتر را دارد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری 2 مطالبه جدی از نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارند که این 2 مطالبه شامل احداث مسکن محرومان و برطرف شدن مشکلات مردم پس از بلایای طبیعی است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این نهاد احداث مسکن بادوام را در سیاست‌های اصلی خود قرار داده و تاکنون بیش از 2 میلیون واحد مسکن روستایی را سامان بخشیده است.

وی با بیان اینکه این نهاد موظف است که برای محرومان سرپناه ایجاد کند افزود:خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های خوبی داشته و توانسته در اکثر روستاهای بالای 20 خانوار نقاط مختلف کشور اقداماتی انجام دهد.

وی اظهار داشت: علاوه بر عمران روستایی، مشارکت در بخش‌های مختلف همچون ایجاد جداره‌ها و موانع در حوادث و بلایای طبیعی، ساختن پل‌ها جزو برنامه‌های این بنیاد قرار دارد و همچنین بازسازی مناطق حادثه دیده در روستا و شهر را برعهده گرفته است.

ساخت 886 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس آغاز شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات