ساخت یکهزار واحد اقدام ملی در زاهدان بیانگر ورود جدی به موضوع مسکن است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد مسکن از آغاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن مجری طرح در شهرهای زیر 100 هزار جمعیت بوده که افزوده شدن ساخت یکهزار واحد مسکونی اقدام ملی در زاهدان بیانگر ورود جدی این نهاد به موضوع مسکن و توسعه شهری است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

ساخت یکهزار واحد اقدام ملی در زاهدان بیانگر ورود جدی به موضوع مسکن است

خلیل منبتی روز سه‌ شنبه با اشاره به آشفتگی و قیمت‌های سرسام‌آور حوزه مسکن در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در طرح اقدام ملی مسکن زمین مورد نیاز از بهترین زمین‌های سازمان ملی زمین و مسکن و وزارت مسکن و شهرسازی به صورت رایگان تامین می‌شود.

وی افزود: زمین تخصیص‌یافته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با فرض ساختمان‌های آپارتمانی و 2 طبقه در عرصه‌های 250 متری شهرهای زیر 100 هزار نفر حدود 90 هکتار و در شهرهای بالای 100 هزار نفر استان 10 هکتار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با شروع طرح اقدام ملی فعالیت بنیاد مسکن استان در این بخش با ساخت 2 هزار و 798 واحد مسکن سهمیه مصوب آغاز شده است خاطرنشان کرد: پروژه‌های اقدام ملی در مرکز استان به پنج هزار واحد قابل افزایش است.

وی افزود: با تلاش و پیگیری مهندسان و متخصصان حوزه مسکن در معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان نخستین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های سیب و سوران، دلگان و نیکشهر به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

منبتی با اشاره به استقبال از طرح اقدام ملی مسکن از آغاز عملیات اجرایی این طرح در شهرهای محمدی، سوران و مهرستان خبرداد و گفت: پروژه‌های آماده آغاز عملیات شامل 84 واحدی اقدام ملی سوران، 118 واحدی محمدی و 35 واحدی مهرستان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان‌کرد: چشم‌انداز افزایش جمعیت و تقاضای مسکن در جنوب سیستان و بلوچستان نویدبخش توسعه شهری در استان است.

ساخت یکهزار واحد اقدام ملی در زاهدان بیانگر ورود جدی به موضوع مسکن است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات