80 هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اختصاص زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: برای اسکان هفت هزار و 500 نفر از ثبت‌نام کنندگان این طرح بیش از 80 هکتار زمین خالص مسکونی در سراسر استان تعریف شده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

80 هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه اختصاص یافت

«مسعود شریفی» روز یکشنبه افزود: ثبت نام طرح در سه مرحله از ماه‌های آذر، بهمن و اسفند سال 98 انجام شد که در آن 40 هزار و 800 نفر اعلام آمادگی کردند.

او گفت: پس از بررسی‌های لازم از این تعداد 10هزار و 500 نفر به عنوان واجد شرایط نهایی معرفی شدند که 6 هزار و 670 نفر در شهر کرمانشاه و باقی در سایر شهرستان ها سکونت دارند.

شریفی توضیح داد: تعداد پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمانشاه در مجموع 19 پروژه است که عملیات اجرایی 9 پروژه آغاز شده و باقی پروژه ها در مرحله طراحی بوده که بزودی وارد فاز اجرایی خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در طرح اقدام ملی مسکن قرار است 400 هزار واحد مسکونی شامل 200 هزار واحد در شهرهای جدید، 100 هزار واحد در شهرهای زیر 50 هزار نفر از سوی بنیاد مسکن و 100 هزار واحد در بافت های فرسوده در کشور احداث شود.

سریفی افزود: در استان کرمانشاه این طرح در شهرهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سنقر، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلانغرب اجرا می شود و سهمیه‌ای برای سایر شهرها در نظر گرفته نشده است.

او تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن، پروژه های تولید مسکن در قالب مشارکتی، واگذاری اراضی به متقاضیان، تکمیل واحدهای نیمه تمام و استفاده از تسهیلات بانکی و توجه به بافت های ناکارآمد از طریق بسته های حمایتی مدنظر است.

استان کرمانشاه 2 میلیون جمعیت ساکن در 34 شهر و 2 هزار و 595 روستا دارد.

80 هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه اختصاص یافت

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات