120 هزار واحد مسکونی محرومان تا شهریور به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 120 هزار واحد مسکن محرومان تا پایان دولت دوازدهم در کشور به بهره برداری می‌رسد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

120 هزار واحد مسکونی محرومان تا شهریور به بهره برداری می‌رسد

محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه در آئین بهره برداری از دو هزار واحد مسکن در قالب طرح مسکن محرومان در اصفهان با بیان اینکه در تیر ماه سال گذشته در سفر به استان اصفهان کلنگ سه هزار واحد مسکونی به زمین زده شد، اظهار داشت: امروز دو هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: برای ساخت این پروژه‌ها بخشی از هزینه‌ها به صورت بلاعوض و بخشی با تسهیلات چهار درصد به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در حال حاضر اجرای 120 هزار واحد مسکن محرومان در سطح کشور در دست بهره برداری است، ادامه داد: تاکنون 60 هزار واحد مسکونی بهره برداری شده و در اختیار متقاضیان قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر و 120 هزار واحد مسکونی تا قبل از پایان دوره دولت دوازدهم بهره برداری خواهد شد، گفت: بودجه مسکن مهر و اقدام ملی مسکن نیز در سال جاری در برنامه بودجه دیده شده است.

گفتنی است رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر یک روزه به اصفهان قبل از این برنامه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام به این شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از طرح‌های آبرسانی، افتتاح چند پروژه در دانشگاه اصفهان، بازدید از مترو بهارستان، بازدید از کنارگذر شرق اصفهان و بهره برداری از ساختمان جدید سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان از برنامه‌های محمدباقر نوبخت در اصفهان است.

120 هزار واحد مسکونی محرومان تا شهریور به بهره برداری می‌رسد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات