وضعیت برق خوزستان در شرایط بدی قرار دارد

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: در شرایط بدی قرار داریم و مصرف برق از تولید بالاتر رفته است و در این شرایط، مجبوریم مصرف را مدیریت کنیم.

زمان مطالعه 1 دقیقه

وضعیت برق خوزستان در شرایط بدی قرار دارد

کیومرث زمانی اظهار کرد: در شرایط بدی قرار داریم و مصرف برق از تولید بالاتر رفته است و در این شرایط، مجبوریم مصرف را مدیریت کنیم.

وی افزود: ما می‌خواهیم که مدیرت مصرف برق قبل از ما، توسط مردم انجام شود و کاهش در مصرف برق به وجود آید و الگوهای ما جوابگوی تامین بار باشند.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: اگر این اتفاق نیافتد، بر اساس سیستم‌های حفاظتی که برای نیروگاه‌ها تعریف شده است، نیروگاه‌ها از مدار خارج می‌شوند و به یک خاموشی ناخواسته و گسترده مجبور می‌شویم.

زمانی تصریح کرد: مجبور هستیم که مصرف برق را مدیریت کنیم و میزان مصرف را کاهش دهیم. البته حوادث شنبه شب مربوط به طوفانی بود که اتفاق افتاد و برخی از نقاط دچار حادثه شدند و آن حوادث برق ناخواسته بود. همکاران ما نسبت به رفع این موارد اقدام کردند و موارد دیگری اگر وجود دارند خیلی جزئی هستند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: اگر مواردی مربوط به محدودیت‌های کمبود تولید وجود دارد، به صورت دوره‌ای و گردشی به مناطق مختلف در سطح استان خوزستان داده شده است.

وضعیت برق خوزستان در شرایط بدی قرار دارد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات