ساخت 56 واحد مسکن ملی در بهشهر آغاز شد

کلنگ ساخت 56 واحد مسکن ملی امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان بهشهر آغاز شد.

زمان مطالعه 2 دقیقه

ساخت 56 واحد مسکن ملی در بهشهر آغاز شد

این واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت حدود سه هزار متر مربع در خیابان امام خمینی (ره) ، رو به روی کارخانه چیت سازی سابق که خیابان اصلی بهشهر به شمار می رود ، ساخته می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران در حاشیه آیین کلنگ زنی این طرح به خبرنگار ایرنا گفت که ساخت این واحدهای مسکونی در چارچوب نخستین مرحله اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بهشهر با عنوان « کوثر » است و قرار است طی 18 ماه آینده به بهره برداری برسد.

محمد خانی نوذری افزود : واحدهای مسکونی در 2 بلوک هفت طبقه با سطح اشغال یکهزار و 392 متر مربع از زمین ساخته می شوند که مجموع زیربنای آنها هفت هزار و 870 متر مربع در نظر گرفته شده و 388 متر مربع پارکینگ هم خواهند داشت.

وی با اعلام این که زمین محل ساخت را راه و شهرسازی تامین کرده است، گفت: در صورت وجود متقاضی بیشتر در بهشهر و تهیه زمین ، مراحل بعدی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان اجرایی خواهد شد .

خانی نوذری اظهار داشت : بر اساس فراخوان دولت برای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ، سهم بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای این طرح در مازندران پنج هزار و 150 واحد است که تاکنون برای 2 هزار و 300 واحد زمین تهیه شده است و برای بقیه هم در حال تهیه زمین از طریق راه و شهرسازی هستیم.

طرح اقدام ملی مسکن از برنامه های دولت تدبیر و امید برای خانه دار کردن افراد فاقد مسکن است که اجرای آن از آبان ماه سال 98 در کشور آغاز شد. در این برنامه وزرات راه و شهرسازی موظف شد تا با تامین زیرساخت ها از جمله مسکن تا سال 1400 حداقل 400 هزار واحد مسکونی برای متقاضیان واجد شرایط احداث کند.

سهمیه مازندران طی دو مرحله اجرای این طرح 17 هزار واحد اعلام شد که در نهایت 13 هزار و 456 نفر برای آن ثبت نام کردند. متقاضیان مسکن ملی را افرادی تشکیل می دهند که خودشان و افراد تحت تکفلشان از سال 84 به بعد فاقد زمین یا مسکن بوده باشند و از تاریخ 22 بهمن سال 1357 از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه‌ای خرید یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.

ساخت 56 واحد مسکن ملی در بهشهر آغاز شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات