یک هزار و 252 مددجوی بهزیستی سال گذشته در تهران صاحب خانه شدند

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به دغدغه تهیه مسکن مددجویان، گفت: طی سال گذشته، یک هزار و 252 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شده‌است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

یک هزار و 252 مددجوی بهزیستی سال گذشته در تهران صاحب خانه شدند

امین شاهرخی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به خانوارهای دارای تک معلول، خانوارهای حداقل دارای 2 عضو معلول و زنان سرپرست خانوار واحد مسکونی تحویل داده شده است.

وی افزود: تامین مسکن این مددجویان باید به تایید معاونت های تخصصی توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری شهرستان ها برسد.

شاهرخی با بیان اینکه در سال گذشته هفت هزار و 817 مددجوی کمک بلاعوض مسکن دریافت کرده اند، گفت: علاوه بر تخصیص اعتبارات سالانه در قالب کمک های بلاعوض، تسهیلات این حوزه نیز در اختیار واجدان شرایط قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای جامعه هدف بهزیستی می توانند برای یک نوبت از امتیاز رایگان شدن انشعابات آب، برق و گاز و عوارض نوسازی و پروانه ساخت شهرداری نیز استفاده کنند.

شاهرخی با اشاره به ارائه تسهیلات به مددجویان گفت: در سال پیش برای خانوارهای تک معلول 10 میلیون تومان و خانوارهای حداقل دارای دو عضو معلول 14 میلیون تومان کمک بلاعوض برای خرید و یا ساخت مسکن در نظر گرفته و کارسازی شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهزیستی را در مسیر خانه دار شدن جامعه هدف کمک بسیار کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون یک هزار و 638 مددجو برای تهیه مسکن ثبت نام کرده اند تا در موعد مقرر و به مرور صاحب خانه شوند.

یک هزار و 252 مددجوی بهزیستی سال گذشته در تهران صاحب خانه شدند

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات