وزیر راه و شهرسازی از طرح یکهزار واحدی مسکن چابهار بازدید کرد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز "سه‌شنبه" با ورود به چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان از طرح یکهزار واحدی مسکن روستای مرادآباد این شهرستان بازدید کرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

وزیر راه و شهرسازی از طرح یکهزار واحدی مسکن چابهار بازدید کرد

به گزارش ایرنا، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران، وزیر راه و شهرسازی را در این بازدید همراهی کردند.

رحمدل بامری فرماندار چابهار در این آیین اظهار داشت: مساحت مجموع پروژه یکهزار واحدی مرادآباد 36 هکتار و مساحت خالص زیربنای واحدها 60 هزار مترمربع است.

آبان‌ماه پارسال عملیات اجرایی آماده‌سازی و ساخت یکهزار واحد مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین مرادآباد چابهار با امضای تفاهم‌نامه در حضور وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان و اقشار مختلف مردم محلی آغاز شد. مرادآباد چابهار یک سکونتگاه غیررسمی در حاشیه شهر با جمعیت هفت هزار و 234 نفر در قالب هزار و 230 خانوار بوده که به مرور زمان با کپرنشینی ایجاد و گسترش پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، فردا اول اردیبهشت‌ماه 1400 همزمان با سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به چابهار سومین گذرگاه رسمی مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان افتتاح می‌شود.

بر این اساس قرار است گذرگاه پیشین-مند در شهرستان راسک افتتاح شود.

اکنون تردد رسمی بین ایران و پاکستان از دو گذرگاه میرجاوه در شمال استان سیستان و بلوچستان و جالق در شرق این استان انجام می‌شود.

مرز پیشین جنوبی‌ترین گذرگاه استان سیستان و بلوچستان با پاکستان خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی از طرح یکهزار واحدی مسکن چابهار بازدید کرد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات