ورود کمیسیون عمران به بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون شهرداری‌ها

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تخلف‌های متعدد و تشکیل پرونده های گسترده مرتبط با کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها از ورود کمیسیون متبوع خود به بررسی جزئیات طرح اصلاح ساز و کار این کمیسیون خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

ورود کمیسیون عمران به بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون شهرداری‌ها

سید البرز حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست روز یکشنبه (22 فروردین ماه) کمیسیون عمران گفت: با توجه به تصویب کلیات طرح اصلاح ماده 100 شهرداری ها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بررسی جزئیات این طرح از امروز در کمیسیون عمران مجلس با حضور نمایندگان شهرداری، وزارت کشور و نمایندگان کمیسیون های امور داخلی کشور و شوراها و عمران مجلس آغاز شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: بسیاری از بنا ها به دلیل ساخت و ساز غیر قانونی باید تخریب می شدند اما این امر به دلیل تخلفهای صورت گرفته در کمیسیون ماده 100 شهرداری ها محقق نشده از این رو منجر به تشکیل پرونده های متعددی شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون ماده 100 به منبع درآمدی برای شهرداری ها شده است، تصریح کرد: با توجه به تعدد مشکلات موجود در رابطه با کمیسیون ماده 100 شهرداری ها، کمیسیون عمران مجلس تصمیم گرفت نسبت به اصلاح ساز و کار این کمیسیون، بهینه سازی قانون و جلوگیری از تخلف های صورت گرفته، اقدام کنند./

ورود کمیسیون عمران به بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون شهرداری‌ها

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات