336 میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: به مناسبت دهه حساب 100 حضرت امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 400 میلیارد ریال طرح در استان افتتاح و عملیات اجرای آن آغاز می‌شود که از این میزان 336 میلیارد ریال طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

336 میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

سهراب رییسی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب 100 حضرت امام (ره) افزود: در این دهه 23طرح افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی از افتتاح 19 طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: برای افتتاح این تعداد طرح170 میلیارد ریال هزینه شده است.

رییسی تصریح کرد: پروژه مسکونی 54 واحدی میثاق1 منظریه شهرکرد از دیگر طرح‌های افتتاحی بنیاد مسکن است که با 160 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مقاوم‌سازی40 هزار و 299 واحد مسکونی در استان، اظهار داشت: در دهه حساب 100 تعداد واحدهای مقاوم‌سازی به 40هزار و 300 واحد می‌رسد که برای این تعداد واحد پنج هزار و 950 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رییسی خاطرنشان کرد: همچنین در این دهه عملیات اجرایی‌ مجمع خیرین سلامت روستای چنارمحمودی شهرستان لردگان با اعتبار 39 میلیارد ریال و موزه و مرکز فرهنگی داراب افسربختیاری در روستای دستگرد شهرستان بروجن با اعتبار 25 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، پشیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، تلاش برای تحقق این شعار را از مهمترین برنامه‌های این نهاد در سالجاری عنوان کرد و گفت:از مهمترین این برنامه‌ها تولید مسکن است و با توجه به اینکه مسکن صنعت پیشران است، علاوه‌بر ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال خوبی در سطح استان ایجاد می‌کند.

به گزارش ایرنا، به دستور امام خمینی(ره) در 21 فروردین 1358 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد و بزرگداشت دهه حساب 100 امام از 21 تا 30 فروردین سال 1359 آغاز شد و رهبر معظم انقلاب در سالروز افتتاح حساب 100 امام(ره) یک میلیون تومان به این حساب کمک کردند.

336 میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات