یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی روستاهای پلدختر هزینه شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی و مقاوم‌سازی روستاهای تخریب شده بر اثر سیل، در لرستان هزینه شده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

به گزارش ایرنا، علیرضا تابش روز دوشنبه در حاشیه افتتاح دیواره ساحلی پلدختر در جمع خبرنگاران از تلاش رییس سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی در جریان سیل پلدختر تقدیر کرد و اظهار داشت: ۲۰ هزار واحد مسکونی این شهرستان نیز در جریان سیل ۹۸ بازسازی شد.

وی افزود: همچنین دیواره ساحلی پلدختر به دلیل همجواری با رودخانه کشکان به عنوان یکی از مهمترین پروژه های کشور محسوب می شود.

وی گفت: هیچ نهادی مسوولیت احداث این دیواره را نمی پذیرفت اما امروز فاز اول آن به طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر به اتمام رسید و عملیات اجرایی فاز دوم آن آغاز شد.

فاز اول دیواره ساحلی شهر پلدختر به طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر، میانگین ارتفاع یکهزار متر، ۱۰۰ شمع و با سازه بتنی آرمه و اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان تکمیل شده است و امروز با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه بهره برداری شد.

برای اجرای ادامه دیواره ساحلی پلدختر به طول حدود یکهزار متر از منطقه سازمانی ها تا پایین شهر، ۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.



یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی روستاهای پلدختر هزینه شد

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.