خرید آپارتمان در صادقیه چقدر پول می‌خواهد؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ صادقیه یکی از محله‌های غرب تهران است که در منطقه دو واقع شده است. قیمت مسکن در محله صادقیه در بازه متوسط قیمتی قرار دارد و در ۴۵روز اخیر بین ١٨ تا ۶٠میلیون تومان برای هر متر مربع معامله شده است.

یک واحد آپارتمان ١۵۶متری و ٢۶سال ساخت در خیابان شهید حمید اسدی متری٢٣میلیون و ٢٨۴هزار تومان به فروش رفت. همچنین یک واحد ٩٧متری و ٢سال ساخت در خیابان گلناز شمالی متری ٣۵میلیون و ٩٠٨هزار تومان خریداری شد.

قیمت مسکن در صادقیه تهران

واحدی ٢٢۶متری و نوساز در خیابان شهید امیر عباس رحیمی ۵٣میلیون و ٩٧هزار تومان معامله شد که یکی از آپارتمان‌های گران‌قیمت در این منطقه محسوب می‌شود. آپارتمانی ٨۵متری و ٣۴سال ساخت در خیابان دوم متری ٣٩میلیون و ٨٢٣هزار تومان خریداری شد.

یک واحد ۵۵متری و ١۶سال ساخت در خیابان پانزدهم متری ١٩میلیون و ۴۵۴هزار تومان، واحدی ٨٠متری و ١١سال ساخت در خیابان گلناز متری ٣٢میلیون و ۶٣٨هزار تومان، یک آپارتمان ٧۶متری و ٢۴سال ساخت در خیابان اسدی متری ٢۴میلیون و ١٧٩هزار تومان و خانه‌ای ٧٩متری و ١۵سال ساخت در خیابان ١۴متری یاسر متری ٢۵میلیون و ١۵٧هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن برای واحدی ٨۵متری و ١۴سال ساخت در خیابان ارمکان دو متری ٣۵میلیون و ٩۵٢هزار تومان بوده است. همچنین یک واحد ١١٠متری و یک سال ساخت در خیابان هشتم ۴٠میلیون و ۵۴٢هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت.

گران‌ترین واحد معامله‌شده صادقیه در ۴۵روز اخیر مربوط به یک واحد آپارتمان ٢٢٠متری و ۴٠سال ساخت در خیابان خدائی است که این واحد متری ۶٠میلیون تومان و در مجموع ١٣میلیون و ٢٠٠هزار تومان معامله شد.



خرید آپارتمان در صادقیه چقدر پول می‌خواهد؟

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.