خرده مالکان در تعدیل پروانه چاه‌های آب متضرر می‌شوند

نماینده مردم ساوه و زرندیه، گفت: در حال حاضر چاه‌هایی در بخش مرکزی وجود دارد که ۳۰۰ خانوار از آن ارتزاق می‌کنند، بنابراین نباید در تعدیل پروانه چاه‌های آب، خرده مالکان متضرر شوند.

زمان مطالعه 2 دقیقه

img

محمد سبزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نظارت میدانی کمیسیون کشاورزی مجلس از شهرستان‌های ساوه و زرندیه، گفت: در نظارت میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی از دو شهرستان ساوه و زرندیه مشکلات و پیشنهادات حوزه کشاورزی، دامپروری و منابع طبیعی مطرح شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس قول مساعد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای طی روزهای آینده نشستی به منظور پیگیری مصوبات و بررسی مشکلات مطرح شده در نظارت میدانی از شهرستان‌های ساوه و زرندیه با حضور وزیران جهاد کشاورزی و نیرو، استاندار استان مرکزی و مدیران استانی مربوطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست از دو شهرستان ساوه و زرندیه دستاوردهای بسیار خوبی به همراه دارد، ادامه داد: شهرستان‌های ساوه و زرندیه علی رغم اینکه در مجاورت پایتخت و فرودگاه بین المللی امام‌ خمینی(ره) قرار گرفته‌اند و ظرفیت مناسبی در حوزه کشاورزی، دامداری و کشت محصولات گلخانه‌ای دارند نتوانسته اند از این فرصت استفاده کنند.

سبزی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از روستاهای بخش خرقان و بخش مرکزی آب های روان بسیار زیادی دارند که می‌توان از این ظرفیت بزرگ به منظور اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری استفاده کرد، تصریح کرد: با اجرای طرح‌های آبخوان داری و آبخیزداری بسیاری از مشکلات آنها برطرف می‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه کشاورزان بخش مرکزی در خصوص تعدیل پروانه چاه‌ها مشکلات بسیار زیادی دارند و نباید برای همه یک نسخه واحد در نظر گرفته شود، عنوان کرد: در حال حاضر چاه‌هایی در بخش مرکزی وجود دارد که 300 خانوار از آن ارتزاق می‌کنند، نباید در تعدیل پروانه چاه‌های آب خرده مالکان متضرر شوند./



خرده مالکان در تعدیل پروانه چاه‌های آب متضرر می‌شوند

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.