680 واحد مسکونی در استان سمنان بهره برداری شد

استاندار سمنان بابیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان به انجام رسید، گفت: 680 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن استان بهره برداری شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه وبیناری شورای عالی مسکن با حضور سرپرست نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه خوشبختانه در حوزه مسکن اقدامات خوبی در سطح استان به انجام رسید، ابراز داشت: هدف از این اقدامات کمک به خانه دار شدن مردم است.

وی بابیان اینکه هم اکنون بالغ بر 22 هزار واحد نهضت ملی مسکن برای استان سمنان در حال ساخت است، افزود: این پروژه ها از پیشرفت نسبتاً خوبی نیز برخوردار هستند.

استاندار سمنان بابیان اینکه از این تعداد 15 هزار و 829 واحد مسکونی برای حوزه شهری منظور شده است، ابراز داشت: با ساخت و بهره برداری این پروژه های مسکن می کوشیم تا بتوانیم موجب رضایت عموم مردم را فراهم کنیم.

هاشمی بابیان اینکه در نهضت ملی مسکن به حوزه روستاها نیز توجه شده است، تصریح کرد: چهار هزار و 760 واحد مسکونی در روستاهای استان سمنان ساخته می شود.

وی با بیان اینکه در نشست امروز به میزبانی مجتمع آسمان میدان پیروزی سمنان 680 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسیدند، افزود: این واحدها آماده واگذاری به متقاضیان خواهند بود.



680 واحد مسکونی در استان سمنان بهره برداری شد

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.