مزایده 135 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری مزایده بزرگ 135 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای استان خوزستان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن و با شرایط ویژه خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

مسعود بیات منش اظهار کرد: 135 قطعه زمین با کاربری تجاری و مسکونی در شهرهای آغاجاری، اهواز، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، بهبهان، باغملک، سوسنگرد و شوشتر از طریق مزایده عمومی و با شرایط نقد و اقساط به فروش می رسد.

وی افزود: این مزایده با شرایط ویژه و استثنایی برگزار می شود و به این صورت که برنده مزایده، 30 درصد از کل مبلغ را به صورت نقدی باید پرداخت کند و مابقی را در دو قسط و طی 6 ماه (هر سه ماه یک قسط) پرداخت خواهد کرد.

بیات منش ادامه داد: این اراضی در 8 شهرستان استان خوزستان به تعداد 135 قطعه با کاربری تجاری و مسکونی به مزایده گذاشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: متقاضیان می توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک، اراضی، واحدهای تجاری و مسکونی، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: تمامی مراحل فراخوان از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت است.

بیات منش همچنین به مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مزایده اشاره کرد و گفت: فرآیند ارایه اسناد این مزایده از تاریخ 8 خردادماه سال جاری آغاز شده و تا 13 خردادماه (تا ساعت 19) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت 13 روز شنبه 26 خردادماه سال جاری است.

بیات منش با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت 8 روز یکشنبه 27 خردادماه سال جاری در محل امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی می شوند.



مزایده 135 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای خوزستان

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.