واحدهای کوچک متراژ مناسب بازار مسکن کشور نیست

رییس هیات مدیره انجمن ساختمان گفت: حضور پیمان کاران چینی در ایران نیازمند نظرات کارشناسی شده است و واحدهای مسکونی کوچک متراژ مانع توسعه قانون جوانی جمعیت خواهد بود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

پژمان جوزی رئیس هیأت مدیره انجمن صنعت ساختمان امروز در نشست خبری با تاکید براینکه حضور پیمانکاران خارجی در کشور نیازمند نظرات کارشناسی شده است، گفت: صنعت ساختمان و هیأت مؤسس قطعاً در خصوص ورود تکنولوژی و سرمایه خارجی به کشور موافق هستیم اما در خصوص حضور پیمانکاران خارجی در کشور نیازمند نظرات کارشناسی شده است.

جوزی در ادامه تاکید کرد: در اخبارها ماه های گذشته خبری مبنی بر ساخت واحدهای 20 الی 35 متری پخش شده، اما قطعاً چنین متراژ با توجه به شعار جوانی جمعیت تطابق نخواهد داشت.

وی گفت: ساخت و عرضه این واحدهای مسکونی در بازار مسکن موجب می شود تا خانوار علاقه ای به توسعه افراد خانواده نداشته باشد و سیاست ما قطعاً چنین متراژی نخواهد بود.

رئیس انجمن صنعت ساختمان افزود: معتقدم باید کار به سازندگان بزرگ سپرده شود. به صورت رایگان می توانیم بهترین مشاور دولت و وزارت راه و شهرسازی در ساخت مسکن، واردات فناوری های نوین، ایمن سازی و ارزان سازی باشیم.



واحدهای کوچک متراژ مناسب بازار مسکن کشور نیست

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.