آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت مسکن و جوانی جمعیت در ماهشهر

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهشهر آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در ماهشهر را تشریح کرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

سلطانعلی محمدی اظهار کرد: در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت (ماده سه و 4 آیین نامه اجرایی آن) در شهرستان ماهشهر در مرحله اول یک سایت 60 هکتاری برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد که نقشه های اولیه آن تهیه و طرح تفکیکی و کمیسیون ماده پنج آن انجام شده است.

وی افزود: 30 هکتار از این اراضی در مرحله مناقصه است و پیمانکار آن مشخص و در حال آماده سازی سایت است. از این 30 هکتار 420 قطعه برای طرح جوانی جمعیت و 200 قطعه هم برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

محمدی ادامه داد: یک سایت 60 هکتاری دیگر هم برای طرح جوانی جمعیت در نظر گرفته شده که قرار است این زمین از محل الحاق به شهر تخصیص یابد.

وی بیان کرد: در طرح جوانی جمعیت 2200 نفر ثبت نام اولیه داشتند که از این تعداد 1350 نفر تایید نهایی شده اند و انشالله در روزهای آینده مراسم اهدا و تخصیص قطعات 420 واحد به متقاضیان انجام خواهد شد.

محمدی گفت: در خصوص طرح نهضت ملی مسکن هم یک سایت 30 هکتاری و یک سایت 93 هکتاری برای 7500 نفر از متقاضیان طرح در نظر گرفته شده است که مراحل کمیسیون ماده پنج و طرح تفکیکی آن ها تمام شده است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح "صنعت شهر" و با توجه به استقبال گسترده کارکنان و کارگران صنایع پتروشیمی، پیشنهاد الحاق حدود 350 هکتار از اراضی دولتی را در شهرستان ماهشهر داده ایم که کارهای اولیه آن انجام و این موضوع به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهشهر تاکید کرد: به محض تایید، موضوع الحاق این زمین به شهر ماهشهر انجام و عملیات اجرایی این 350 هکتار بزودی آغاز خواهد شد.



آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت مسکن و جوانی جمعیت در ماهشهر

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.